Prizonierul propriei cărți

Îmi pun singur miere în ceai. Împreună cu Eugen Evu și fiul meu, Radu. Foto: Remus Suciu

Îmi pun singur miere în ceai. Împreună cu Eugen Evu și fiul meu, Radu. Foto: Remus Suciu

Amintire de la Bookfest 2010, standul Editurii Vinea

Prizonierul propriei cărți. Amintire de la Bookfest 2010, standul Editurii Vinea. Sursa foto: pur-și-simplu-nu-mai-știu-cine (MfC)

16 comentarii to “Prizonierul propriei cărți”

  1. Felicitari Calin! Mult succes in continuare!
    PS. Cand voi mai ajunge prin Bucuresti voi cauta cartea neaparat. Aceasta sau volumul de versuri „Imi pun singur miere in ceai”
    Happy WW 😀

    Apreciază

  2. Este bine sa fie inconjurat de carti! Descopera mai repede lectura!
    Pe cand o noua carte?
    Happy WW, Calin!

    Apreciază

  3. Felicitări! Sper să am noroc să le mai găsesc şi eu.

    Apreciază

    • Am stat 20 de ani ca să scriu „Îmi pun singur miere în ceai”. Au trecut 8 ani de când am publicat. De acum va merge mai repede. În cel mult cinci ani public alta 🙂

      Apreciază

  4. Nu sunt pe Libris :(.
    De ceee? 😦
    Happy ww!! 🙂

    ps: nu ma rasfat. eu cartile mi le cumpar online.. 😦

    Apreciază

  5. Ce bine este să ai în preajmă atâtea cărți nou-nouțe , necitite ! Captivant titlu are cartea propusă !
    Lectură plăcută !

    Apreciază

  6. Felicitări și succes!

    Apreciază

  7. Frumos titlul, prizonierul propriei cărți. Oricum nici nu se poate altfel.

    Apreciază

  8. Rămâne cu siguranță întotdeauna o încercare ce-și merită efortul. Dar, în cele din urmă, there is no escape…

    Apreciază

Lasă un comentariu