Călăreţi către Casa Scânteii

Grup de călăreţi, retrăgându-se la bază după parada de la 1 Decembrie 2011. Foto: Calin Hera

Călăreţii te fac să întorci capul. Această propoziţie e falsă. Întorci capul să vezi caii, nu călăreţii. Pe cine interesează cine e omul din şa? Vă daţi seama? Important e calul, nu omul. Asta, da revoluţie!
Fotografia a fost făcută în data de 1 decembrie 2011, după paradă. Mi-au plăcut caii (deşi multă lume se ţinea de nas după trecerea lor; deh, erau balegi aburinde!). Mi-a plăcut faptul că în plan secund se vede fosta Casă a Scînteii (actualmente, Casa Presei Libere. Care presş liberă?).

NOTĂ. Această Vedere din Bucureşti a fost trimisă şi către Carmen. Poate fi şi fără cuvinte, altfel spus.

17 Responses to “Călăreţi către Casa Scânteii”

  1. Mare adevar ai descoperit!
    Caii sunt cei care atrag,mai ales daca se plimba in buricul Bucurestiului.:)
    La tara ,tot caii sunt cei care atrag,deoarece omul sta in caruta,sau in varful fanului.:)

    Apreciază

  2. 🙂 daca stau bine sa ma analizez, ai dreptate, aceasta este si reactia mea în momentul în care trece un (calaret pe) cal :))
    Happy WW!

    Apreciază

  3. Atâta doar că caii ăşi arată coada. Cacofonie accidentală? Nu ! Cacofonia este voită.

    Apreciază

  4. Stii ce mi-a spus bunicul meu o data?

    „Noi am iesit in strada cand vedeam o masina, parintii tai se entuzismau cand vedeau un avion , tu te vei bucura cand vei vedea un cal ”

    Vuzuinar, nu? 😛

    Apreciază

  5. caii salbatici de-ar fi, ar fi atat de liberi!
    presa ar trebui sa devina salbatica

    Apreciază

  6. Tu, fiind bărbat, te poți uita la ce vrei! 😛
    O femeie dacă întoarce capul după călăreț poate fi etichetată drept curvă așa că nu-i rămâne decât calul! 😀

    Apreciază

  7. În schimb eu nu m-am formalizat niciodată așa că n-aș rata ocazia să admir un cal de rasă, o superbă uniformă cu găitane și fireturi ori un tip chipeș. 😉

    Apreciază

  8. frumosi, da 🙂

    offtopic: Călin, ti-am trimis un mail pe ticorosu.
    Te rog sa-ti faci timp si sa te uiti un pic peste el.
    Cu multumiri,
    Gabi

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu