Să votăm cu foc!

Vă rog să votaţi (fiecare cititor al acestui blog are voie să ofere 5 voturi), pentru clasamentul poporului, PA-urile etapei Cu foc din cadrul concursului de proză arhiscurtă PAfoto’. Deadline, luni, 12.00. Daţi sfară în ţară!

P.S. PA-urile sunt aici, iar comentariile voastre – binevenite!

NOTĂ. Mai jos sunt rezultatele sondajului. Le trec in curand pe curat.

Victoria începe a-casă 4.84%

Lucrul dracului 9.68%

Amintiri de (la) foc 6.45%

Eroi excentrici 6.45%

Revelație 11.29%

Focul la ei 9.68%

Dorel 0%

În faţa unui poster uriaş 3.23%

De plictiseală 9.68%

Eroul 3.23%

Să-mi fii tu eroină… 4.84%

“Hobby” 1.61%

Tensiune sexuală 9.68%

Sunã alarma! 1.61%

Pe fugă 4.84%

Pompierii focsaneni, blocati in actiune de un firewall 9.68%

Verdict CNSAS: Irinel Columbeanu a fost colaborator al Pompierilor 3.23%

Etichete: , , ,

6 Responses to “Să votăm cu foc!”

  1. Am avut in sfarsit timp sa citesc toate pa-urile si mi s-au parut destul de inspirate judecand de prima impresie creata de poza – ca de-aia s-a amanat si deadline-ul (si din pricina de vacante, cred ca multi plecam, venim, fugim la mare, munte…)

    Asa ca felicitari tuturor si spor la votat!

    p.s. cred ca se pot vota maxim 5, eu am votat 4 ca nu m-am putut hotari la al cincilea 😀

    Apreciază

  2. Succes tuturor!

    Apreciază

  3. Succes din plin! O zi excelenta Caline!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu