Clasamentul general al AutoPArtretului

Acum, că s-a încheiat concursul, s-a încheiat votarea, s-a închegat clasamentul ultimei etape, iată clasamentul general al concursului de proză arhiscurtă AutoPArtret

Clasament general
1. Bogdan Onin 71p
2-3. LeeDee, Ion Toma Ionescu 67p
4. injineru 62p
5. Carmen 58p
6. Victor 46p
7. MeetTheSun 41p
8. Călin 37p
9. LePetitPrince 28p
10-11. Leo, Alina 27p
12. Petra 21p
13. zamo 20p
14. Dan 19p
15. starsgates 16p
16. Laura Driha 15p
17. Camix 13p
18. Lord D`if 10p
19. eftimie 9p
20. Ioana 5p
21. dAImon 4p
22. Anamariadeleanu 3p
23-24. LadyA, dragoselu 2p

În final, iată lista PA-urilor, pe etape:

Ce vezi?, întreab-o fată
PAmintiri din copilărie
PAftă bună!
Ce oras frumos!
Numai iubirea
PAiul sau bârna
PArte de carte
Casa din vis

23 Responses to “Clasamentul general al AutoPArtretului”

  1. Yes! Yes! Yes! Bogdan Onin… perfect! 🙂

    Apreciază

  2. Felicitări celor 23 de magnifici: LadyA, dragoselu, Anamariadeleanu, dAImon, Ioana, eftimie, Lord D’if, Camix, Laura Driha, starsgates, zamo, Petra, Leo, Alina, LePetitPrince, Calin, MeetTheSun, Victor, Carmen, injineru, LeeDee, Ion Toma Ionescu, Bogdan Onin.
    Mulţumiri lui Călin pentru găzduire.
    Sărbatori liniştite şi frumoase tuturor!

    Apreciază

    • În ordinea asta, mă mai găsesc şi eu pe listă! 😀 Magnifici, clar, dintre care unii mai mic-nifici decât alţii. Noi spunem Mulţumex. Câştigătorii fie fericiţi, m-am bucurat că am participat, în primul rând pentru amosferă, oameni. Sunteţi faini.

      Apreciază

    • Dan, multumesc pentru frumosul cadou! Sarbatori fericite!

      Apreciază

  3. bogdan rullez:D merită 1st place:D congrats mate!
    călin îmi pare rău că nu am mai ajuns pe aici şi nici la tabloul pautorilor:( chiar nu am avut timp.. data viitoare sper să fiu mai pe fază

    Apreciază

  4. PS portretul despre bogdan vroiam să fie:(
    PS2 Ion Toma cred că am văzut că ai scris de mine… mulţumesc frumos!
    PS3 sărbători fericite tuturor!!!

    Apreciază

  5. Ma tot invartesc de ceva timp, dar nu-mi gasesc cuvintele… nu ma credeti, nu?
    Ei bine, sper sa NU fie primul si ultimul meu concurs de pa-uri. Mi-a parut bine sa va „cunosc” pe mare parte dintre voi si nadajduiesc la aprofundare in perioada ce vine.
    Va multumesc tuturor pentru citire, voturi, ne-voturi, concurenta, ne-concurenta, Cali pentru rabdare, munca, nadejde si incredere in povestea PA-ului!

    Sa ne citim sanatosi si sa avem parte de un Paste cat mai linistit!

    Apreciază

  6. a fost frumos si de data asta, sarbatori fericite tuturor!

    Apreciază

  7. Mulţumiri şi lui Călin pentru că, la un moment dat în trecut, când renunţasem, m-am bâzâit galant să revin. 🙂
    A contat. Vezi? Lucruri mici şi memorabile.

    Apreciază

  8. UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu