Votare case din vis

Pe fondul ăsta muzical (vai, ce dor mi-e de studentie!), vă chem să votati PA-urile ultimei etape a concursului de proză arhiscurtă AutoPArtret

NOTE.
0. Fiecare poate vota cel mult 4 PA-uri.
1. Găsiti PA-urile aici.
2. Deadline vot: miercuri, 20 aprilie, 12.00.
3. Miercuri după-amiază voi anunta clasamentul general si vom vorbi despre premii 😉
4. Vă spuneam aici ceva despre epilog. Dacă n-am fost prea limpede, voi reveni cu precizări.
5. Iar aici vă spuneam ceva despre un tablou al PAutorilor. Mărturisesc: reactiile nu mă determină să merg mai departe cu acest proiect…

OBS.
Am gresit la alcătuirea sondajului si am fost nevoit să refac. În felul ăsta s-a pierdut un vot, pe care-l voi adăuga, în final (este vorba de 1 vot pentru „Invitatie”).

5 Responses to “Votare case din vis”

  1. Calin, cred ca e o mica greseala la „Invitatie Alb-perla”, „Invitatie” e a lui Leo si „Alb-perla” a lui Bogdan

    Apreciază

  2. nu am apucat să mă înscriu pentru că am avut un weekend tumultos dar am votat:D apar la portretul unui PAutor 😀

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu