Cana fără cuvinte

O cană cu ceai şi zâmbetul meu, aşa cum e

O cană cu ceai şi zâmbetul meu, aşa cum era în urmă cu vreo șase ani (MfC)

12 comentarii to “Cana fără cuvinte”

  1. 😀 – eu sunt „fan„ ceai 😉
    Multumim pentru zambet :D. Chiar daca vine din trecut, sunt sigura ca s-a pastrat la fel peste timp, cel putin eu am zimtit ca il imparti mereu cu noi in ultimii doi ani :).
    Happy WW!!

    Apreciază

  2. Dar ce multe cuvinte exprima privirea! 🙂
    Happy WW, Calin!

    Apreciază

  3. ma pregateam sa intreb daca au rezistat si zambetul si cana ….in timpul asta …(dar au intrebat si altii mai devreme)!! zambetul sa ramana la fiecare ceai baut !!

    Apreciază

  4. Un zambat pe… 16 mm?! 🙂 Sa-l pastrezi cat mai mult! Canile vin si… se sparg. 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  5. zâmbetul nu se schimba niciodata, indiferent de trecerea anilor 🙂 Pe masura ce trecem prin diverse experiente, zabetul nostru capata nota de tristeze, acreala, dulce, ironie… Hahaha!
    Dupa titlul romanului tau (sau volum de poezii?!) cred ca zambetul tau indiferent cum ai vrea tu sa-l exprimi, in final se indulceste, de la mierea pe care ti-o pui singur in ceai! ☺☺☺
    Happy WW, Calin! ☺

    Apreciază

  6. Mai ai cana? Zâmbetul să nu te părăsească niciodată!

    Apreciază

Lasă un comentariu