Cum să fotografiezi Floarea-soarelui

floarea soarelui foto calin hera

floarea soarelui foto calin hera

Lan de floarea soarelui în judeţul Vaslui (3). FOTO: Călin Hera (iulie 2011)

Lan de floarea soarelui în judeţul Vaslui.  FOTO: Călin Hera (MfC

Lan de floarea soarelui în judeţul Vaslui (1). FOTO: Călin Hera (iulie 2011)

Lan de floarea soarelui în judeţul Vaslui (1). FOTO: Călin Hera 

 

18 comentarii to “Cum să fotografiezi Floarea-soarelui”

  1. Unul dintre cele mai frumoase spectacole… galbene! 😀

    Apreciază

  2. Frumoasa alegere si eu intentionam sa public asa o imagine dar am schimbat in ultimul moment!

    Apreciază

  3. Din fainele tablouri ale naturii, un background folosit pana si in fashion. 🙂

    Apreciază

  4. Superba imaginea cu floarea soarelui! 🙂
    Sper sa fie culeasa doar cand s-au copt semintele!
    Happy WW!

    Apreciază

  5. o fotografie superba! Felicitari! Happy WW!!!

    Apreciază

  6. Natura ne oferă cele mai frumoase nuanţe posibile.

    Apreciat de 1 persoană

  7. In drum spre mare am vazut, candva, campuri cu floarea soarelui… Prima data cand le-am vazut de aproape tare am fost uimita! 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  8. O planta tare frumoasa.

    Apreciază

  9. ‘..sunt vânzătorul
    de speranţe –
    menirea mea este să lupt
    pentru lumea galbenă
    a lui van Gogh…’

    Apreciază

Lasă un comentariu