Marea Alba-Neagra

Oameni adunați împreună pe Pasarela de la Mamaia, întinsă peste Marea Neagră, aici foarte albă în amurg. Foto: Călin Hera

Oameni adunați împreună pe Pasarela de la Mamaia, întinsă peste Marea Neagră, aici foarte albă în amurg. Foto: Călin Hera (MfC)

12 Responses to “Marea Alba-Neagra”

  1. Ei, degeaba i-au spus ”Neagră”! E când albă, când verde, când albastră, uneori și neagră. Prin asta e chiar mai frumoasă decât Mediterana, care are aproape mereu aceeași culoare.

    Happy WW, Călin!

    Apreciază

  2. Am vozut-o în urmă cu 2 ani. Multă sănătate

    Apreciază

  3. Marea Neagra numai neagra nu este. Mi-e tare dor de ea desi am fost ultima data anul trecut in toamna intr-un weekend sa vedem cum au largit plajele de la Constanta. E foarte frumos. Ne-am lacomit si am stat toata ziua la soare si cand am ajuns acasa aveam pielea rosie. Culmea, bronzul s-a pastrat.

    Apreciază

  4. Albastră sau verde dacă e tihnită, plumburie când se irită şi învăpăiată atunci când devine furibundă; aproape albă la revărsatul zorilor sau neagră ca păcura în toiul nopţii. Cameleonism? E, mai degrabă, amprenta şi vecia unei Umbre a ceva ce a fiinţat, există zi după zi şi va mai tălăzui încă multe ere de acum înainte. Departe de a fi viciată de vuietul perpetuu, culoarea mării câştigă în maiestuozitate din asocierea cu acest cântec ale cărui cuvinte devin inteligibile dacă ştii să le asculţi.

    Apreciat de 1 persoană

Trackbacks

Lasă un comentariu