Păpuși vintage (de pe vremea bunicii)

Păpușă vintage, de pe vremea bunicii. Foto cu telefonul: Călin Hera

Păpușă vintage, de pe vremea bunicii. Foto cu telefonul: Călin Hera

Păpuși vintage, de pe vremea bunicii. Foto cu telefonul: Călin Hera

Păpuși vintage, de pe vremea bunicii. Foto cu telefonul: Călin Hera (mfc)

8 comentarii to “Păpuși vintage (de pe vremea bunicii)”

  1. Păpuși ca acelea din a doua fotografie am avut și eu. Ce vremuri! 🙂

    Apreciază

  2. eheeee ce colectie frumoasa! de pe vremea mea nu mai exista, insa de pe vremea fetelor mele am un sac plin, pe care-l pastrez pentru cand voi deveni bunica, sa ofer jucariile nepotilor :))
    happy WW! ☺

    Apreciază

  3. o zi bună și liniștită să ai, cu spor la tot ce faci și cu realizări însemnate.
    Astăzi te invit în vizită pe un șantier situat la marginea burgului Alba Iulia.

    Apreciază

  4. Am senzatia ca a inceput sa reapara stilul. Retro e din nou pe val!
    Happy WW!

    Apreciază

Lasă un comentariu