Cum aleargă Aeul

Vedere din București. Aeul 15 din apropiere de Obor. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Aeul 15 din apropiere de Obor. Foto cu telefonul: Călin Hera

Din ce în ce mai incitant. De la mit la legendă urbană. De pe pereții blocurilor pe bloguri și pe pereții de pe Facebook. Din imaginația unui artist al străzii (dar ceva mai mult decât atât) în imaginația celor care îl privesc și sunt contrariați.

Vedere din București. Aeul de lângă Rond Baba Novac (zoom in). Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Aeul de după colț – aflat lângă Rond Baba Novac (zoom in). Foto cu telefonul: Călin Hera

Din punctul meu de vedere, Aeul seamănă întrucâtva cu o Proză Arhiscurtă: incită și face astfel încât povestea să meargă mai departe în imaginația celor care iau cunoștință cu ea.

Primul Aeu l-am fotografiat în zona străzii Mihai Eminescu, în apropierea benzinăriei Petrom. Vi l-am arătat. V-am spus că Ileana are mai mulți în colecție. Am descoperit că nu pe toți :). Pentru că, am impresia, autorul Aeului e prolific și se mișcă repede.

Am fotografiat zilele trecute un Aeu în apropierea Rondului Baba Novac. Prin zona Obor am fotografiat Aeul 15.

Am ambiția să găsesc toți Aeii și pe autorul lor. Sper să mă ajutați, astfel încât, împreună, să aflăm o poveste și s-o ducem mai departe.

Vedere din București. Aeul de lângă Rond Baba Novac. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Aeul de după colț – fotografiaat lângă Rond Baba Novac. Foto cu telefonul: Călin Hera

2 Trackbacks to “Cum aleargă Aeul”

Lasă un comentariu