La vale

Femeia în alb era frumoasă, o frumuseţe distinsă, ca o hotărâre simplă dar greu de luat. N-au vorbit mult, doar banalităţi, genul acela de discuţie tip „Mă numesc Cutare, am 40 de ani şi o oarecare educaţie tehnică, nu ştiu cât contează asta”.

După care, aşezat pe scaun, a deschis gura, iar femeia în alb i-a zis, fără dubiu: „Au început să vi se lase gingiile, vi se dezgolesc dinţii, trebuie să acceptaţi asta”.

Mulţi i-au spus despre bătrâneţe, nimeni încă atât de brutal.

13 Responses to “La vale”

  1. Haine grele, da…

    Apreciază

  2. Esti sigur ca nu era medic stomatolog?

    … in filmul „Moscova nu crede in lacrimi” un personaj a spus o replica ce imi place : „Viata incepe la 40 de ani” :). Scurt si la obiect.

    Apreciază

  3. @bl00g: Grele, dar alese.

    Apreciază

  4. @-X-: Într-un fel, aşa e, viaţa începe la 40 de ani. Începe atunci când te ţin curelele, reîncepe de fiecare dată când poţi şi vrei să reînceapă. Ăsta e mesajul optimist.

    Apreciază

  5. Si eu am o mare „slabiciune” pentru medici. De fapt ii admir si-i privesc cu o oarecare umilinta. N-am incredere in toti dar aia putini pe care-i stiu imi sunt prieteni de nadejde.
    Deci…trebuie sa acceptati 😛 …si anume mici modificari de metabolism care nu inseamna batranete. Tineretea se afla in spirit si-mi place „batranetea” mea de acum mai mult decat tineretea de acum 20 de ani 🙂
    O zi superba, tinere ! 🙂

    Apreciază

  6. Nu stiu de ce vad oamenii varsta asta de 40 asa. Din „interior” se simte altfel decat din afara.
    Stii vorba aceea, mai e muuult pana luni? Asa zic si eu: mai e muuult pana sa vorbim despre batranete.
    Nu-i asa, tinere? (Cand doi oameni iti spun la fel… inseamna ca o fi ceva adevarat) 🙂

    Apreciază

  7. @Angela: OK, mă simt deja mai tânăr. Si vă multumesc pentru asta.

    Apreciază

  8. „o frumuseţe distinsă, ca o hotărâre simplă” asta da frumusete

    Apreciază

  9. @gala: hehe, multumesc că n-ai văzut doar îmbătrânire aici, ci si simt estetic 😉

    Apreciază

  10. „ca o hotărâre simplă, dar greu de luat” – ma dau in vant dupa comparatiile tale ! 🙂

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu