Moscheea Carol din Constanţa

Moscheea Carol din Constanţa, vedere de la nivelul acoperişului. Foto: Călin Hera

Moscheea Carol din Constanţa, vedere de la nivelul acoperişului. Foto: Călin Hera

Moscheea Carol din Constanţa (interior). Foto: Călin Hera

Moscheea Carol din Constanţa (interior). Foto: Călin Hera

Moscheea Carol din Constanţa (mfc). Foto: Călin Hera

Moscheea Carol din Constanţa (mfc). Foto: Călin Hera

7 comentarii to “Moscheea Carol din Constanţa”

  1. Bună seara !
    Să ai o seară şi o noapte frumoasă şi liniştită !

    Apreciază

  2. Un mic aspect al diversității culturale și religioase …..

    Apreciază

  3. fotografiile tale sunt deosebit de frumoase, îmi place mai ales vedere de la nivelul acoperişului. Acum doi ani, în drum spre Muzeul de istorie naţională şi arheologie nu am vrut sa intru sa vizitez moscheea (ma întorsesem de curând dintr-un concediu în Antalya), acum îmi pare rau… Cu siguranta o voi face, data viitoare.
    Happy WW!

    Apreciază

    • Am urcat-o în copilărie. Am refuzat să urc în cârcă, deşi tata se oferise. Copiii mei, acum, au urcat singuri. Deci, sunt mândru de acest, cum se spune, arc peste timp.

      Apreciază

  4. am vizitat-o de cateva ori, insa n-am stiut ca poarta numele lui Carol

    Apreciază

Lasă un comentariu