Cel mai bun apartament din Casa Mila

Îmi iau geamantanul şi plec. Interior din Casa Mila, Barcelona. Foto: Călin Hera (mai 2011)

Uneori, măreţia stă în mici detalii. Alteori, micile detalii o completează, deşi pare de necompletat. Pe mine m-au fermecat minutele (ora?) petrecute iscodind apartamentul lăsat deschis pentru vizitatori. Presupun că n-a fost locuit de zeci de ani (n-am verificat de când), dar totul e proaspăt, deşi vetust.
Mi-a amintit, pe ici, pe colo, de casa în care am copilărit, de casa bunicii de la Câmpina şi de casa bunicii de la Horezu. Am revăzut obiecte. Am revăzut secvenţe de film alb-negru. A fost o incursiune plină de farmec. Vă arăt câteva fotografii mai jos, cu scurte explicaţii care să lase suficient loc pentru un no comment necesar.

Această prezentare necesită JavaScript.

NOTĂ. Cred că aceasta a fost cam ultima incursiune în Casa Mila (La Pedrera). Dacă mai doriţi să vedeţi fotografii şi însemnări de-ale mele (legate de subiect), găsiţi aici şi aici.

5 Responses to “Cel mai bun apartament din Casa Mila”

  1. .. mai mult decit un norocos

    🙂

    Apreciază

  2. Una din capodoperele lasate de Gaudi, arhitectul care a revolutionat nu doar arhitectura catalana, ci si pe cea mondiala. Ma bucur mult sa vad fotografiile tale – eu am vizitat Casa Milà în urma cu ceva ani si împrospatarea amintirilor este binevenita! Barcelona ma atrage ca un magnet, am fost de trei ori (câte 10 zile) (ultima data acum doi ani) si m-as duce mâine iar! Barcelona a reusit o simbioza perfecta cu turistii.
    PS: ma duc sa vizitez si celalalte postari, la cere faci trimitere.
    Am scris si eu mult despre Barcelona pe blog, impresionata de toate frumusetile descoperite. (o postare simpatica este aici: http://vis-si-realitate.blogspot.com/2009/09/imi-vine-sa-srig-de-bucurie.html)

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu