Mare concurs de proză arhiscurtă. Foarte curând

Se întâmplă să mă fi procopsit cu ceva timp liber. Ar fi bine să-l folosesc eficient. Am de terminat cartea de PA-uri (unu la mână). Am de răspuns unor provocări pahiliterare (doi la mână). Am de trăit (poate că ăsta era unu la mână).
Şi pentru că toate acestea trebuia să poarte un nume, li s-a spus, simplu, un nou concurs de proză arhiscurtă (poate singurul din acest moment).
Fiţi pe fază, anunţ detalii în curând!

UPDATE.
Va fi un concurs tip PAfoto, adică vom posta câte o fotografie pe care PAutorii va trebui s-o povestească în 500 de semne (max. 550). Pentru început, fotografiile le voi alege eu. Jurizarea va fi altfel: vom avea un juriu profesionist. Pe lângă Înaltul Giudeţ din Pahico, aştept ca juriului să i se alăture încă 3-4-5 prieteni din blogosferă. Revin cu detalii.

Mă gândesc că ar trebui să ştie despre concurs: Leo, Adela, ajnanina, Anca, Andi Bob, Caligul, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Gabi, Ioan Bistriţeanul, LePetitPrince, Călin, Iulian Tănase, Carmen Negoiţă, Stela, Nimeni, Ovidiu Eftimie, Serafim, Victor, Nea Costache, LeeDee P., Laura Driha, Lady A, Gina, A.Dama, g1b2i3, Doina Popescu, Daurel, dAImon, Victor, Ion Toma Ionescu, Simion Cristian, Yigru Zeltil, Nelinistitu, Anca Vrînceanu, fosile, Iulia, Maria Postu, Strumfita cu easrfa, Silavaracald, Sictireli, Shayna, Petra, Năbădăiosul, MeetTheSun, Mariapopart, Lord’If, Ioana, Injineru, Geocer, Gabriela Elena, fammy, Deea, Dan, zamo şi, nu în ultimul rând, Bogdan Onin ;).

P.S. Cum e concurs de scris 80 de cuvinte despre cele 1.000 dintr-o fotografie, se cuvine să-i aşteptăm şi pe maeştrii fotografiei şi desenului: Alex Mazilu, Alexunu, Costin Comba, Eugen Andronic, Remus Suciu, Sorin Stanciu, Carmen Negoită şi, desigur, pe prietena noastră Roxana.

33 Responses to “Mare concurs de proză arhiscurtă. Foarte curând”

  1. Ai dreptate, partea cu traitul trebuie sa fie prima! Nimic nu e mai important! Pe de alta parte, asteptam cu nerabdare detaliile!
    Enjoy the free time!

    Apreciază

  2. Super! Suntem pe receptie! Spor la scris si la idei de peterecut timpul liber – e poate singurul timp ce ne apartine cu adevarat!

    Apreciază

  3. Super! Suntem pe receptie! Spor la scris si la idei de petrecut timpul liber – e poate singurul timp ce ne apartine cu adevarat!

    Apreciază

  4. sa te bucuri din plin de timpul tau cel liber!
    sper sa-mi gasesc s eu timp si inspiratie…

    Apreciază

  5. Ptiu ce bine suna! Imi plac fotografiile si-mi plac cuvintele! Ce combinatie faina! La PAfoto n-am fost prin preajma… acum sigur o sa fiu!
    De abia astept!

    Apreciază

  6. Mulţumesc, Călin! Mai ales că am cam lipsit – motivat, e drept, dar… – din blogosferă, cu atât mai mult e măgulitor că te-ai gândit şi la mine. 🙂

    Apreciază

  7. Am sa fiu prin zona, ca de fiecare data… 🙂

    Apreciază

  8. Suna nemaipomenit concursul asta. Abia astept.

    Apreciază

  9. Abia aştept şi restul detaliilor. Sunt pe fază, mai ales că este genul de concurs 2 în 1. Şi mie îmi plac ambele teme. 🙂

    Apreciază

  10. Sigur că da, atât cât îmi stă în putinţă.;)

    Apreciază

  11. foarte tare, d-abia astept prima etapa, ne mai dezmortim un pic:)

    Apreciază

  12. Mersi frumos! Sper să onorez cum se cuvine masa. 😀

    Apreciază

  13. Va fi un spectacol majestic!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu