PAurări. Concurs fulger de proză arhiscurtă

Dragii mei, vă propun să vă dezlănţuiţi într-un concurs fulger de proză arhiscurtă. Regulamentul e simplu: scrieţi până la miezul acestei nopţi un text (sau mai multe) care să aibă 500 de semne (plus-minus 10 semne), în care să uraţi (vouă înşivă, tuturor, cuiva anume ş.a.m.d.). Toate PA-urile vor intra apoi într-un mega sondaj, iar textul care va întruni cele mai multe voturi va avea cinstea şi onoarea de a servi drept pretext (aşa cum v-am obişnuit) pentru viitorul concurs de proză arhiscurtă. Cât despre autorul lui, acesta va avea parte de cel puţin trei bucurii maxime în anul 2011. Deci, daţi sfară în ţară!

NOTĂ IMPORTANTĂ. Acest concurs fulger include un capitol special: Desene&fotografii.

NOTĂ IMPORTANTĂ 2. Vă rog, nu uitaţi de concursul de proză arhiscurtă ortodoxă.

Ar putea fi interesaţi: Alin Fumurescu, Leo, , Paul Gabor, Adela, ajnanina, Anca, Andi Bob, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Geanina, Gabi, Ioan Bistriţeanul, LePetitPrince, -X-, A.Dama, Stela, Daurel, Flavius Obeadă, g1b2i3, Gina, Lady A, Laura Driha, LeeDee P., Nea Costache, Iguana, Ovidiu Eftimie, Serafim, Victor, Alex Mazilu, Carmen Negoiţă, Remus Suciu, Dan, Roxana, Fiica, Fiul, Călin, Naivul, Anamariadeleanu, Bianca Dobrescu, Bogdan Onin, Gabriela Elena, Geocer, Mariana, Sictireli, fosile, Ion, Zolty.

UPDATE. E momentul să adaug urarea desenată făcută de cei de la google:

UPDATE. Am primit:

doizerounuzero (Anca)

Mai frumoasă
Oameni ale căror drumuri le-am purtat şi eu
„Apă de ploaie”
Văd cu ochii mei că „Dumnezeu are ochii căprui”şi atât…
Poezie
Iubiri
Neiubire
Mai frumoasă
Dor
Dar din dar
Irish rain or irish pub..
Alhambra..roşu stropit
Lipscani…erotismul clipei
Tăcere
Singuratate imperfectă
Mai frumoasă
Mereu iubită…
Niciodata insă
Coafura rezistă
Eu ,Clipă în convenţia celor 365 de veşnicii,
Aceeaşi Diferită
Mai frumoasă
Sunt …şi asta îi ocupă lui Dumnezeu pâna si ziua de apoi
La mulţi ani muritori, draga mea Lume!
La multi ani, Iubitule, oricine ai fi tu…

Urare la trecerea dintre ani… (injineru)
Mai sunt câteva momente până când vom trece în noul an. Cerul e colorat iar paharele de şampanie se războiesc în lumina artificiilor. Cu crenguţa de vâsc stau în mână şi aştept momentul. 4, 3, 2, 1 sărută-mă acum sub crenguţă!
„La mulţi ani dragă ştiu că ne va fi bine împreună.”
„Mulţumesc dragule dar, trebuie să vorbim. Îţi doresc tot binele din lume, sănătate şi fericire. Şi peste toate să ţi se îndeplinească toate dorinţele, alături de altcineva. Te iubesc dar nu pot să rămân lângă tine. Adio!”

Desen de, fierste, Roxana.
P.S. Click pe foto pentru imgine mărită! (Da, merită)

… dintr-un gând rotund (Lady A)
Un An Nou se apropie cu pasi uriasi. Va urez, in lista, ceea ce va doresc sa vi se indeplineasca pentru a putea bifa, cu trecerea timpului.
Sanatate
Timp
Toleranta
Unitate
Noroc
Oportunitate
Bucurie
Sa va vad ochii stralucitori si zambetul pe buze !
Cred ca am facut destule repetitii. Trebuie sa ridicam cortina pentru a avea spectacolul renasterii. Se poate daca ne dorim toti! Nu cred ca poate fi asa de greu in cati suntem !
Mentalitate noua si unitate, dragilor !
Un An plin de impliniri, alaturi de familie !

după deadline
Povestea babei (Bogdan Onin)
A fost odata un sat de munte in care traia o baba foarte batrana. Nimeni nu-si aducea aminte de varsta ei, de nume sau de cati soti ingropase in vremea asta. Retrasa si tacuta, baba se imbraca doar in negru, cu naframe ce-i acopereau fata. Se zicea ca iesea din casa doar noaptea si ca daca o intalneai iti vorbea cu o voce harsaita ce te cuprindea ca un grozav fior de frig. Din teama satenilor s-a nascut obiceiul ca, pe langa urarile din ajun, sa se ureze si sa n-o intalnesti pe Baba-Harca in noul an.

Urarea mea pentru prietenii mei din blogosferă (Călin)
Vă urez, tuturor celor care aţi ajuns vreodată pe acest blog şi tuturor celor care vor ajunge, un An Nou mai bun, în care să aveţi parte de bucurii, să fiţi fericiţi şi sănătoşi, să fiţi buni, să faceţi bine şi să primiţi bine, să bucuraţi şi să vă bucuraţi, să fiţi respectaţi, să citiţi şi să scrieţi, să gândiţi, să călătoriţi, să vă permiteţi capricii şi, fix peste un an, să ziceţi “A fost un an bun, următorul să fie cel puţin la fel”.
Cu drag.

O frumoasă urare de la se-cret.
P.S. Click pe foto pentru aromă de primăvară!

32 Responses to “PAurări. Concurs fulger de proză arhiscurtă”

  1. Ar trebui sa incep de acum, altfel , dupa ce incep sa inchin pahare, nu ma incadrez nici in termen nici in abaterea superioara…

    Multi ani !

    Apreciază

  2. Se face!
    La multi ani!

    Apreciază

  3. pe marginea anului, pas cu pas, uram si iubim. privim inapoi si inainte, neincredere si speranta, ne bucuram pentru o clipa, o ora, o zi. ne pregatim intens inainte si vorbim mult depre asta. si ne uram, si ne iubim. mai mult in scris, pentru ca suntem ocupati cu pregatirile clipei. si ne asuguram unii pe altii ca urarile se vor implini. dupa ura si fdragostea fiecaruia, dupa credinta si speranta.
    dupa, mai ramane un pic de putere, sa luam urarile de coada si sa le punem la treaba, cu multa dragoste.
    la multi ani!

    Apreciază

  4. La mulţi ani Călin! Distracţie maximă de revelion.
    Aici este PA-ul pe care l-am gândit:) toate cele bune
    http://injineru.blogspot.com/2010/12/urare-la-trecerea-dintre-ani.html

    Apreciază

  5. doizerounuzero

    Mai frumoasă
    Oameni ale căror drumuri le-am purtat şi eu
    „Apă de ploaie”
    Văd cu ochii mei că „Dumnezeu are ochii căprui”şi atât…
    Poezie
    Iubiri
    Neiubire
    Mai frumoasă
    Dor
    Dar din dar
    Irish rain or irish pub..
    Alhambra..roşu stropit
    Lipscani…erotismul clipei
    Tăcere
    Singuratate imperfectă
    Mai frumoasă
    Mereu iubită…
    Niciodata insă
    Coafura rezistă
    Eu ,Clipă în convenţia celor 365 de veşnicii,
    Aceeaşi Diferită
    Mai frumoasă
    Sunt …şi asta îi ocupă lui Dumnezeu pâna si ziua de apoi
    La mulţi ani muritori, draga mea Lume!
    La multi ani, Iubitule, oricine ai fi tu…

    *

    Poate in doizerounuunu sa aflu si cum pot numara caracterele unui text:))
    La multi ani!

    Apreciază

  6. Un An Nou se apropie cu pasi uriasi. Va urez, in lista, ceea ce va doresc sa vi se indeplineasca pentru a putea bifa, cu trecerea timpului.

    Sanatate

    Timp

    Toleranta

    Unitate

    Noroc

    Oportunitate

    Bucurie

    Sa va vad ochii stralucitori si zambetul pe buze !

    Cred ca am facut destule repetitii. Trebuie sa ridicam cortina pentru a avea spectacolul renasterii. Se poate daca ne dorim toti! Nu cred ca poate fi asa de greu in cati suntem !

    Mentalitate noua si unitate, dragilor !

    Un An plin de impliniri, alaturi de familie !

    Apreciază

  7. uite si PA-ul meu. in afara concursului caci n-am respectat termenul de predare 🙂

    Povestea babei

    A fost odata un sat de munte in care traia o baba foarte batrana. Nimeni nu-si aducea aminte de varsta ei, de nume sau de cati soti ingropase in vremea asta. Retrasa si tacuta, baba se imbraca doar in negru, cu naframe ce-i acopereau fata. Se zicea ca iesea din casa doar noaptea si ca daca o intalneai iti vorbea cu o voce harsaita ce te cuprindea ca un grozav fior de frig. Din teama satenilor s-a nascut obiceiul ca, pe langa urarile din ajun, sa se ureze si sa n-o intalnesti pe Baba-Harca in noul an.

    Apreciază

  8. sorry, nu am fost pe faza…

    Apreciază

  9. Buna ma numesc Muraru Dumitru sunt casatorit si am 3 copii ,an urma cu 15 ani am avut un acident la locu de munca din care am ramas paralizat si am nevoie de un carucior pt a ma deplasa mai usor am ramas asa pt tot restul vieti. pt am ma deplasa mai usor am nevoie de sprijinu dm am nevoie de dm pt a imi cumpara un carucior cu motor ca sa ma deplasez mai usor deacea cer ajutoru vostru si al prietenilor vostri oamenilor cu credinta si de ce nu tuturor care vor sa faca un bine ma puteti contacta la numar de telefon 0745880176 sau RONI BANCA COMERCIALA ROMANA S.A Bld.Regina elisabeta nr.5 sector 3,Bucuresti SWIFT;RNCB RO BU. IBAN RO84RNCB0249073484880001 sau CONT EURO Muraru dumitru localitatea gottlob nr 527 COD IBAN RO30RNCBO249073484880003

    Apreciază

  10. Am nimerit tarziu pe blogul lui Fumi – PA-urarile plecasera! Imi ramane timp doar sa ma bucur ca ne-ntalnim (virtual) in noul an. O zi buna, un an bun! (Victor Lungu)

    Apreciază

  11. multumesc, CALIN!
    din prietenie pt tine voi incerca si daca reusesc, ti-o trimit off-concurs 🙂

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu