Cum am intrat pe geam la pavilionul Belgiei & UE

Intrarea în Pavilionul Uniunii Europene de la Expozitia Mondială Shanghai 2010, fotografiată chiar în ziua inaugurării

Era o îngrămădeală simpatică, civilizată, la intrarea în Pavilionul Belgiei & UE. Părea că aceia care nu puteau intra pe usă, pătrundeau pe geam. Ca ziaristii. Îngrămădeala era sporită de puzderia de jurnalisti adusi acolo de un eveniment: prezenta lui Jose Manuel Barroso. Nu multi stiau prea bine ce e cu el, dar era anuntat în program, împreună cu informatia că omul e ceva sculă mare prin Europa. Eram prea binedispus ca să mă enervez că trebuie sa astept să treacă valul. M-a binedispus si tipul care, îmbrăcat în stea UE, ghida oamenii, si faptul că, intrasem, la propriu, pe geam (mă rog, pe o intrare neoficială, dar foarte functională) si puteam privi detasat.

18 Responses to “Cum am intrat pe geam la pavilionul Belgiei & UE”

  1. merita o poza, steluta

    asa am patit eu la pestera Postojna, taman cand s-o vizitez a venit Berlusconi…si cum slovenii din partea aceea se dau italieni s-a facut mare caz si pompa…ce m-am ofticat, am pierdut vreo doua ore pe acolo degeaba

    Apreciază

  2. Calin,hai la mine sa ma judeci!

    Apreciază

  3. Ma gandesc ca ai putut privi detasat intreaga agitatie, doar dupa ce te-ai vazut dincolo de geam. 🙂

    Apreciază

  4. Steaua aia cu maini si picioare e tare simpatica si pare uriasa.
    Poza e reusita.

    Apreciază

  5. Inscrie-ti si tu site-ul in Alfablog – Cel mai nou director de bloguri si noi avem grija ca acesta sa aiba parte de atentia pe care o merita.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu