500 de voturi pentru 500 de pastile (votare)

Ne îndreptăm vertiginos către ultima etapă a concursului de proză arhiscurtă Cinci săptămâni în palon. Pentru a afla tema ultimei etape trebuie să aflăm care este PA-ul care va fi câştigat penultima etapă. Iar pentru asta, vă invit să votaţi (chemaţi-vă prietenii!).

Înainte de a vota, vă propun să citiţi toate PA-urile. Ele se află aici.

Aveţi la dispozitie 4 voturi. Voi lua în considerare situaţia înregistrată la sfârşitul zilei de luni, 15 noiembrie.

22 Responses to “500 de voturi pentru 500 de pastile (votare)”

  1. M-am amuzat si astzi, citindu-va. Este din ce în ce mai greu sa va departajeze omu’ 🙂
    O duminica placuta tutror participantilor!

    Apreciază

  2. Acum nu am timp sa citesc PA-urile, dar le voi citi in aceasta seara sau maine si voi vota.
    Succes tuturor!

    Apreciază

  3. Ce înseamnă „sfârşitul zilei”?

    Apreciază

  4. Faină întrecere.M-am delectat cu câteva scrieri drăguțe.

    Apreciază

  5. Dacă urmează ultima etapă, desigur că după PAlon este rândul PAtinoarului. Aşa că eu deja îmi pregătesc patinele pentru noul concurs. Nu de alta, dar vin sărbătorile şi cred că vom fi mai inspiraţi ca de obicei. 😀

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu