Cea mai bună gazdă (vot proză arhiscurtă)

Vă invit să votati PA-urile care v-au plăcut cel mai mult. Fiecare are dreptul la trei voturi (dacă mai era încă un PA trimis în timp util, se făceau 16 si aveam dreptul la câte 4 voturi).
Atentie, votarea durează fix 24 de ore, din acest moment. Asa cum vă spun de când a început concursul, anunatati-vă prietenii! 😉

P.S. Ar fi interesant dacă am spune ce am votat si de ce. Cred.

NOTĂ. Aici sunt PA-urile, în toată splendoarea lor. Mărturisesc că mi-e greu să aleg doar trei.

50 Responses to “Cea mai bună gazdă (vot proză arhiscurtă)”

  1. Muțenia dacă, Gazda perfectă…, Eufemism

    Apreciază

  2. „votarea durează fix 24 de ore, din acest moment” … nu vad eu bine sau nu este afisata nicaieri ora initierii votului?!
    Ne poti preciza pana la ce ora e deschisa urna? 😉

    Apreciază

  3. Contesa, Aranjamentul, Supravetuitorul.

    Apreciază

  4. Votat!
    1. „Supravieţuitorul” ~ Motivaţie: fiind povestea puricelui…meu.
    2. „Nebunul şi marea” ~ Motivaţie: fiind fascinat de mare şi de poveştile ei.
    3. „Eufemism” ~ Motivaţie: un seducător tablou impresionist – până la ultima propoziţie – şi, în plus, un titlu genial ales.

    Apreciază

  5. votat
    o gazdă perfectă – simion cristian
    paloane colorate – geocer
    contesa -adele

    Apreciază

  6. Am votat Fiica toamnei. 🙂

    Apreciază

  7. Am votat:

    Fiica toamnei – Cristian Dima
    Gazda perfectă – starsgates
    Aranjamentul – Călin – gazda perfectă. 🙂

    Pe primele două le-am votat pentru că autorii lor au scos la iveală „copilul” din ei, într-o lume în care nu mai ştim să zâmbim. Iar PA-ul tău, Călin, l-am votat pentru că îl urmăresc de multă vreme pe domnul Lică, ce mi se pare un personaj interesant construit, aproape palpabil.

    Baftă tuturor şi mulţumesc celor care au plăcut-o pe Contesa mea nostalgică! 🙂

    Apreciază

  8. pacat ca sunt doar trei voturi 😦

    personal mi-au placut foarte mult „contesa”, „nebunul si marea”, „eufemism”, „aranjamentul” si „paloanele”… si „simbioza” ufff sunt atat de multe care mi-au placut in aceasta etapa.

    motivatia? – pai scriam pe blog ca sunt mestesugite frumos intr-atat incat iti poti da seama de grija si de atentia pe care autorul a depus-o si respectiv le-a dedicat-o faurindu-le.

    felicitari tuturor… cred ca le meritati pe deplin

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu