Lubenită de Gottlob

Fotografie făcută de Adi Pîclisan la festivalul lubenitei Gottlob de anul acesta.
P.S. Click pe foto pentru imagine mărită!

Stiu că e banal să ai poftă de o felie de lubenită, acum, când lubenite sunt pe toate gardurile. Dar fotografiile lui Adi Pîclisan mi-au făcut poftă, na!

E un articol despre lubenita de Gottlob, care creste în cel mai bun sol arabil din Europa, cică. O lubenită pe care localnicii o vând cu 30 de bani kilu’ angrosistilor unguri, care vând mai departe, în Germania, cu 30 de eurocenti kilu’. Că, deh!

Poate le va plăcea si lor: Andi Bob, Cristian Lisandru, Gabi, LePetitPrince (pe unde umbli, stimabilo?), A. Dama, Caius, Cristian Dima, Geanina Lisandru, -X-, g1b2i3, Nea Costache, Noaptea iguanei, Dan, Carmen Negoită, Alex Mazilu, Simion Cristian, Silavaracald.

22 Responses to “Lubenită de Gottlob”

  1. Frumoasa pictura, imi place mult cel cu coaja neagra.

    Apreciază

  2. Vreau şi eu o felieeeee… că prea mi-au făcut poftă. 😀

    Apreciază

  3. Da,cand eu mancam lubenite in Banat ele aveau coaja verde inchis,miezul rosu-rosu,gustul de nedescris de bun si Comlosul-Mare scria pe gara alaturata (la 3 km de Gotlob ).
    Piclisan,zici?Si unde-i un link sau nu are nimic la vedere ?

    Apreciază

  4. Merci,daltonist,nedaltonist dar acu’aflu ca pe vremea cand trecui eu pe acolo,prin Gotlog,ea,localitatea, nici nu exista,ca cica se infiinta in 2004.Inseamna ca amintirile mele sunt vise,fiindca un cosmar e ce traim acum 😦

    Apreciază

  5. @Elisa: Înseamnă ce vrem noi să însemne. Am descoperit de ceva vreme cât de important e ceea ce ne punem în cap.

    Apreciază

  6. Nu-mi pasă unde crește, atâta timp cât e dulce, rece și proaspătă. 😀

    Apreciază

  7. Multumesc pentru invitatie, abia astept sa mananc macar o felioaca de lubenita.Poate ca pare ciudat, dar n-am mancat inca in aceasta vara, ar trebui sa mergem la piata sa cumparam.
    Ce pofta mi-e! 🙂

    Apreciază

  8. @g1b2i3: De ce nu si pepene?

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu