Am făcut să tacă omul mic

 Eram la râu. A venit grasa cu degete moi. Avea cu ea un om mic. M-am urcat pe ea. Omul mic a început să plângă. M-a deranjat. M-am dat jos. Am luat un pietroi şi l-am făcut să tacă. Aia grasă a început şi ea să plângă. Nu m-a mai lăsat să mă urc pe ea. M-a zgâriat. M-a muşcat. A plecat. Stau singur lângă râu. Acum e prea linişte. Nu-mi place să fiu doar cu mine. Cred că am greşit ceva.

25 Responses to “Am făcut să tacă omul mic”

  1. vezi ca daca stai prea mult in lumea asta, s-ar putea sa capete o aparenta de realitate mult prea puternica.
    in rest, te felicit pentur curajul de a o aduce la suprafata.

    Apreciază

  2. Maestre, mi-am îndeplinit misiunea de-a prezenta Oraşul PA.:)
    http://starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com/2010/07/prezentare.html

    Apreciază

  3. fie omul cat de mic el nu trebuie sa taca chiar daca plange atunci cand nu tace….

    Apreciază

  4. …vezi ca ajnanina stie ce spune! Nu glumesc. Nici ea. Ai, insa, chelia aia care te tine ancorat aici, ca si pe Jung:) Dar sper sa apuci sa scoti o carte din PA-urile astea! Merita cu varf si cu-ndesat!

    Apreciază

  5. Greseala a fost ca nu l-ai invitat pe ala micul langa tine pe grasa.

    Apreciază

  6. http://sanatatesiviata.blogspot.com/ Buna! Scuze pentru deranj! Eu fac link exchange cu blogul tau! Te intereseaza? Daca da astept comment pe blogul meU! Multumesc! O seara placuta in continuare!

    Apreciază

  7. E bine ca nu l-ai pus sub ea pe ala mic. Si apoi sa te fi pus pe tine peste ea ca sa il storciti de tot. Frumos PA.

    Apreciază

  8. Dragilor, sunt plecat câteva zile şi m-a trădat „conexiunea”…

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu