De la Dallas si Dublin, înapoi!

O chestiune care, deocamdată, mă amuză, legată de cartea mea. Am trimis mai multe exemplare prin postă, unor prieteni. Cele mai multe au ajuns la destinatie. Există trei exceptii de care stiu: două plicuri s-au întors la mine (unul din Texas si altul din Irlanda). Al treilea plic despre care vă povestesc a ajuns la Boston, însă fără continut. Pot doar să-mi doresc ca omul în mâinile căruia s-a scurs cartea să o fi si citit… Epopeea continuă 😉

Fotografie făcută la standul Editurii Vinea, în timpul Bookfest 2010.  

4 comentarii to “De la Dallas si Dublin, înapoi!”

  1. @”două plicuri s-a întors la mine…”
    with due respect, „s-au” întors, ca „ie” doua… 😉
    Cât despre plicurile returnate, mare mister mare, indeed, mai ales cel de la Boston, Mass. Precis a ajuns la Harvard, Yale sau MIT!!! 😀

    Apreciază

  2. Mi-am imaginat ca-ti fusese foame, but again:
    ochi de condor(sic!) si déformation professionnelle „oblige”… 😉

    Apreciază

  3. Multumesc inca o data.

    Apreciază

Lasă un comentariu