Până la Buşteni şi înapoi

Am ajuns azi dimineaţă. Erau ceva nori, ceva cer senin.

La plecare, am oprit la un moment dat şi am făcut o fotografie

Pe drum, cred că după Băicoi, m-am oprit iar, să fotografiez în urmă. M-a plouat

 

Penultima oară am oprit să fotografiez Ploieştiul. Sau cerul, nu ştiu prea bine. Ultima oară am oprit să cumpăr un pepene, la Tâncăbeşti, cu 1,5 lei kilu.

 

10 Responses to “Până la Buşteni şi înapoi”

  1. Nici acolo n-am fost niciodata, asadar ma bucur sa vad poze.E suficient pentru mine!
    Un weekend minunat!
    Succes cu domnul Lica!

    Apreciază

  2. Natura ne impresioneaza in fiecare clipa.

    Apreciază

  3. E mai rău atunci când e mai teribilă decât impresionantă. Pentru cei afectaţi.

    Apreciază

  4. Abia astept urmatoarele poze!Abia astept sa fac si eu poze, dar mai intai sa am un aparat de fotografiat. 🙂

    Apreciază

  5. Da, e mai greu să faci fotografii fără un aparat de fotografiat.

    Apreciază

  6. puteai sa fotografiezi si pepenele!
    e mai ieftin acolo, in piata e 2 lei kilu

    Apreciază

  7. Si dacă-l fotografiam, la ce folosea? Mergeam cu poza la piată? Da, iată o idee!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu