Pe străzile Orasului PA

Aflat încă sub impresia si emotia finalului de concurs Orasul PA,
oarecum dator fiindu-le celor care au dorit continuarea acestuia,
străfulgerat de o idee în timp ce-i răspundeam imbatabilei Leo,
care a fost declarată Primărita Orasului PA,

vă provoc

la o PAleapsă!

Regulamentul e simplu.

Doamna Primar Leo va scrie o proză arhiscurtă, pe care o va trimite (tintit) pe străzile Orasului PA. Cel care va primi leapsa va trebui să scrie, la rândul lui, o proza arhiscurtă care să se lege de un detaliu din PA-ul precedent. Dacă totul merge bine, vom alcătui un traseu interesant, vom colinda prin Orasul PA pe care noi l-am construit.

Pentru ca povestea să nu se oprească brusc, leapsa va fi dată către trei potentiali scriitori de PA-uri, astfel:
– leapsa 1, către un oficial al Orasului PA (ales dintre autorii care au participat la concurs)
– leapsa 2, către un turist al Orasului PA (ales dintre fosti participanti sau arbitrii ai concursurilor de PA-uri sau simpatizanti ai acestui gen literar)
– leapsa 3, către un cetătean străin (ales dintre cei care ar putea deveni cetateni ai Orasului PA).
Amendament. Străinii pot să trimită leapsa cui doresc, fără să fie nevoiti să respecte principiul 1-oficial, 2-turist, 3-străin, dar rămâne rugămintea de a trimite linkurile PA-urilor la primarita Leo sau la mine.

Va rezulta, dacă lucrurile merg ca la carte, un hătis de trasee, o retea întortocheată de bulevarde, străzi si alei. Pentru a păstra o oarecare ordine PArutieră, vă propun
a) răspunsul la leapsă să fie dat în cel mult trei zile
b) lăsati aici si/sau la Leo (care e Primar, timp de un mandat) toate linkurile necesare. Putem stabili, prin vot, traseul principal, după fiecare rundă.

Nu stiu unde vom ajunge în final, dar presimt că ar putea urma o joacă pasionantă. Regulamentul poate fi amendat.
Încă nu m-am gândit exact cum, dar ideea de cetatenie a Orasului PA, cu alegeri pentru primar si proiecte legate de PAinfrastructură mă seduce.
Ei?

NOTĂ. Provocare ordinară adresată nu doar următorilor prieteni: Leo, Dan, Cristian Dima si Carmen Negoită, LeeDee P., Gabi, starsgates, Lady A, Caligul, Emilia, Ioana, cristian, cell61, Petra, Laura Driha, Sictireli, Alexandra-Carmen, Silavaracald, Dan B., Simion Cristian, A.Dama, -X-, Cristian Lisandru, Andi Bob, Anca, Ioan Bistriteanul, Maria Postu, Paul Gabor, Cristian Airinei, Geanina Lisandru, Nea Costache, Vania, Noaptea Iguanei, Camix, Gabriela Savitsky , Adela, LePetitPrince si Visarion.

Etichete: ,

44 Responses to “Pe străzile Orasului PA”

  1. Ptiuuu da fain suna! Sa-i dam bice ca-s in vacanta acum si am tiiimppp!

    Apreciază

  2. Inerc sa-mi gasesc locul in orasul asta. Faptul ca e condus de o primarita ma face sa-mi fie si mai drag. 😀

    Apreciază

  3. Ptiuuu, zic si eu, ca Laura. Super idee, Calin !
    Melami, onorata. Primarita sau primar, Orasul PA sa traiasca !
    Maxim pana deseara postez PA-ul si lansez leapsa. Sa vedem ce-o sa iasa… 😉

    Apreciază

  4. Si eu… scrufulos la datorie.

    Apreciază

  5. Ce idee taaareee!:)

    Apreciază

  6. inteleg ca provocarile ordinare nu-s pentru mine!

    una extraordinara nu o sa sterga „pacatul” pe care l-ai comis
    Sa nu care cumva sa-ti ceri scuze, prefer un link

    Apreciază

  7. foarte tare ideea! 😀

    Apreciază

  8. asa mi-am zis si eu
    era a doua oara cand ma ignorai complet, v. in urma
    La a treia era jale, asa ca am luat masuri!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu