Gaborul cu chipiu si gaborul cu pălărie


Am trecut pe lângă spitalul de urgență Floreasca. Era grevă. Cadrele medicale ieșite în fața clădirii scandau ceva. Am fotografiat, am zis să dau pe blog. Apoi am văzut ceva mai tare.

M-am dat câțiva pași înapoi. Ajunsesem în mijlocul Căii Floreasca. Noroc că era circulatia sugrumată. Am putut fotografia. A rezultat cadrul de mai sus. Îmi place. Chiar îmi place.

Mașina gaborului cu pălărie, parcată unde nu trebuie, era BMW. Omul se jura că pleacă imediat, „chiar acum!”. Gaborul cu chipiu îi tot cerea actele.

Apoi am auzit un claxon. M-am străduit să ajung pe trotuar. Când am întors privirea, cei doi gabori își luau la revedere. Câțiva metri mai încolo, o grevă. Poate importantă. Poate nu. Contează?

36 Responses to “Gaborul cu chipiu si gaborul cu pălărie”

  1. Excelentă fotografia. Bahtalo Mo :))

    Apreciază

  2. Eu vad altceva- gaborul- gabor are mana in san. Sa caute, cumva, actele?

    Apreciază

  3. Hehe, stăteau acolo asa fain!

    Apreciază

  4. Foarte bine surprinsa faza 😀

    Apreciază

  5. mi-ai amintit de pozele mele cu gabori, unii frumosi
    o sa postez la mine imediat ca altfel ramane in aer…ma intorc.

    Apreciază

  6. mă bucur când dau idei 😉

    Apreciază

  7. noroc ca ai tras cu ochiul

    Apreciază

  8. Fain moment Calin, te specializezi pe foto-reportaj, mai ales dupa cadrul prins in Shangai.

    Apreciază

  9. Hai ca si pe mine m-ai inspirat! 5-7-5 parca era, nu? Sa incerc un titlu-haiku pentru imagine.

    Direct din strada:
    Urgente de tot felu’,
    Cersite umil.

    Apreciază

  10. Fiecare cu baiul lui!
    Unii striga in pustiu pe cand…gaborii stiu cu cine sa vorbeasca:)
    Traim( inca )in Romania.

    Apreciază

  11. Dacă e să ne ţigănim, să o facem pînă la capăt, ce naiba!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu