Cât de credibil e dl. Lică

Dl. Lică, în acea dimineaţă de mai, era visător. Visa ca blogul lui, căci avea blog, deşi nu spusese nimănui despre asta, să urce măcar în top 100 în ZeList. OK, aflase şi el că ZeListul ăsta ar fi o porcărie alcătuită pe criterii nerelevante doar aşa şi aşa, dar orgoliul îi spusese, şi-i repeta regulat, că trebuie să-şi propună Top 100 ca să aibă obrazul senin când se bărbiereşte, dimineaţa. Adevărul e că se bărbierea când i-a venit ideea să se agaţe de bloguri aducătoare de puncte ZeList. Şi, cum deţinea o informaţie preţioasă, şi-a zis s-o scrie, poate le-o fi bine cititorilor s-o afle (şi lui cu-atât mai bine). Aşa că scrise: Călin Hera la TVR Cultural, sâmbătă seara, de la 20.30, la o ediţie „Oameni de presă” care se va numi, simplu: Naiv prin România.

P.S. E pe bune! 😉

10 comentarii to “Cât de credibil e dl. Lică”

  1. Dacă l-a trecut Călin Hera în blogroll, treaba-i ca şi rezolvată pentru domnul Lică!

    Apreciază

  2. nu’mi place calin hera si nu vreau in top oan handred.
    da’ o sa arunc un ochi pe tvr cultural, mai ales ca e 20,27…
    vreau sa vad daca ride ca’n poza

    Apreciază

  3. Dna Lica este mica si voinica
    iar eu te invit la concurs
    sa recastigi timpul scurs
    zicand: lau, latusca lamulica

    Apreciază

  4. Domnul Lică e foarte credibil, da’si alege sa lanseze carti si s-apara la TV doar de zile sfinte (Florii, Rusalii), cand suntem si noi prinsi cu de-ale sufletului, de-ale familiei… Asa ca am citit aceasta „informare” mult dupa ce se consumase evenimentul anuntat si nici nu m-am dumirit cand pot sa-l vad in reluare. Vreo inregistrare ar putea face rost domnul Lică?

    Apreciază

  5. Dl. Lică n-a lansat încă nicio carte si nici n-a fost chemat la teveu, dar, când se va întâmpla, va fi în noaptea de revelion, fireste.

    Am cerut si eu o inregistrare, dar nu stiu dacă voi primi-o. Cred că va mai fi o reluare; parcă joi, dar nu stiu sigur.

    Apreciază

  6. am ratat
    poate in reluare?

    Apreciază

Lasă un comentariu