Concurs de poezie si de proză scurtă

Am aflat despre concursul literar „Nora Iuga”. Îmi pare tentant. Cine mai vine?

Etichete:

18 Responses to “Concurs de poezie si de proză scurtă”

  1. Eu îl aştept pe ăla de proză lungă…

    Apreciază

  2. super !
    Cred ca si eu mai ales ca Onestiul e orasul meu natal 🙂

    Apreciază

  3. am gasit un articol interesant pe un blog citestel si tu.

    http://parckimichas.wordpress.com/2010/03/14/un-gand/

    Apreciază

  4. @alexmihalcea: Multumesc pentru recomandare. E un text parca venit din alte vremuri. Sper sa fie scris de o persoană tânără.

    Apreciază

  5. Jurnalistul Mile Cărpenişan este în comă la Spitalul Judeţean din Timişoara, în stare gravă. Are nevoie de sânge, grupa A2. Dacă aveți prieteni timișoreni cu această grupă, rugați-i să ajungă cât mai repede posibil…

    Apreciază

  6. Pare tentant. Cam multă bătaie de cap cu poşta.

    Apreciază

  7. mda, nu stiu – poate am sa vin si eu ! 🙂

    Apreciază

  8. @IB: Puţină bătaie de cap dă senzaţia de acţiune.

    Apreciază

  9. @strongvaleriana: Ar fi haios să năpădim acolo mai mulţi de aici.

    Apreciază

  10. eu sunt doar la nivel de amator dar ar fi interesant de vazut cum e si la versiunea WBA …

    Apreciază

  11. @strongvaleriana: Dar suntem amatori cu totii 😉

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu