Coada pisicii

Sorin Stanciu mi-a trimis mai multe fotografii (le voi publica în următoarele zile) si acest desen, pe care l-am printat si-l voi înrăma, fiindcă-mi place de nu mai pot! Da, nu e pentru mine, nu trebuie să mă trageti de mânecă, stiu asta 😉

Notă.

Fireste, cum azi e Ziua Bărbatului, mă gândesc si la pisica domnului Vania.

16 Responses to “Coada pisicii”

  1. Nataşa mulţumeşte!

    Apreciază

  2. Nataşa este privilegiată! – dar adevărul este că MERITĂ!

    Apreciază

  3. @Vania: O mângâi de la distantă.

    Apreciază

  4. @Iguana: E haios când o iguană vorbeste asa frumos despre o pisică 😉

    Apreciază

  5. Ah, deci tu ai binedispus-o pe Natasa si astfel a avut chef sa ma citeasca si pe mine!! Multumesc 🙂

    Apreciază

  6. @Andi: Eu mi-am dorit asta. Nu stiu cat mi-a reusit.

    Apreciază

  7. Spune-i domnului Vania că bărbaţii nu mai sunt nevoiţi să îşi imagineze o zi a lor şi să tânjească după ea ca şi cum nu ar exista. 🙂 Este omologată – după ştiinţa mea – deja de ceva vreme: 5 mai. 😀

    Eu o şi sărbătoresc:

    O zi a Bărbaţilor

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu