Am ratat un chef

Zilele trecute, mai precis în data de 4 ianuarie, aveam chef de-un pahar cu vin. Pofta asta era ca un fel de poruncă venită din exterior sau dinăuntru, nu mi-am dat seama prea bine de unde. Nu mai stiu nici dacă am băut vinul ăla, iar dacă l-am băut, cu sigurantă că n-am ciocnit în cinstea a nimic, a fost doar un moment de liniste si meditatie.
Azi am aflat ce era si ce ar fi trebuit să fie: blogul meu împlinea vârsta de un an!

Cum am ratat cheful, trec câteva date statistice.

– prima postare: Hello, words! (4 ianurie 2009, ora 15.02)
– postări: 750
– număr vizite: 144.015
– comentarii: 9.539 (PS Ofer un premiu pentru comentariul nr. 10.000)
– Akismet a eliminat 444 spam-uri
– cea mai vizitată zi: 20 decembrie 2009 (2.470 vizite)
– cea mai clickuită pagină: home page-ul (34.387)
– cele mai putin clickuite: Dumbo, studentul si Vizita de la ora opt (câte un singur click! Mă mir.)

 

P.S. Urez ceea ce trebuie, adică la mulţi ani şi voioşie, şi celuilalt blog.

31 comentarii to “Am ratat un chef”

  1. niciodata nu-i tarziu pentru un pahar cu vin!
    hai noroc si la mai mult din tot ce doresti!

    Apreciază

  2. @ajnanina: Noroc să fie!

    Apreciază

  3. E ceva! Sa aveti bucurii!

    Apreciază

  4. vin rosu…fireste…:)

    Apreciază

  5. Ehe, cheful vine chefuind, pofta, mâncând, iar vinul pur şi simplu curge:)

    Apreciază

  6. statisticile astea sunt zapacitoare inca nu m-am lamurit deplin.
    Deci 4 ianuarie e zi festiva! Felicitari ptr implinirea anului, si spor la blog, sa faci cu el ce vrei ca esti om bun si ne ajuti si pe noi (cei mai mici).

    Apreciază

  7. @daurel: Adevăratele bucurii sunt cele împărtăşite, deci să ne bucurăm împreună!

    Apreciază

  8. @anca: Roşu, cum altfel?

    Apreciază

  9. @Marius Ola: Asta-i ideea!

    Apreciază

  10. @LeP: Dă-le-ncolo de statistici, important e să ne avem ca fraţii, nu?

    Apreciază

  11. Calin, la intervalul 9-10 nu mi-ai pus PA-ul. Vezi ca am dat link acolo!

    Apreciază

  12. Hai noroc si la mai mare! Nici acum nu este tarziu sa ne cinstim cu un pahar.

    Apreciază

  13. @Simion Cristian: Am postat adineauri. Eram obişnuit să publici la comentarii şi PA-ul, nu doar să vină pingback-ul. În plus, cea mai sigură cale e cea din regulament: e-mail la ticorosu@yahoo.com.
    Bine, nici aia nu e sigură 100%, că intervine factorul uman, adică eu, care uit uneori să-mi iau lecitina 😉

    Apreciază

  14. @Teodora: Unul pe zi, să ajungă pentru tot anul!

    Apreciază

  15. La multi ani calin! Sa ai parte de rezultate cel putin la fel de bune in noul an!

    Apreciază

Lasă un comentariu