1819 clasamente

Aici sunt PA-urile etapei 18-19. Vă rog să votaţi, prin e-mail la ticorosu@yahoo.com, până luni, 23.59. Vă mulţumesc.

UPDATE
Au votat sase arbitri: Lady A, Dan, LordDIf, Leo, cell61 si Călin (le multumesc frumos!).
A rezultat următorul clasament de etapă:
1. Pătrascu fata cu sinele Caligul 16/6
2. Viată grea cell61 13/5
3. La fiecare 10 minute Leo 11/5
4. Chiar la ora aceea Călin 6/3
5-6 Amor pe înserat Lady A, Dacă starsgates 4/3

Au mai primit voturi:
Intervalul 18-19 Simion Cristian 3/3
Ajunsa acasa Mircea Popescu 3/2
Plâns de vioară Mariana, 18.30 Dan 1/1

NOTĂ. Felicitări lui Caligul! A fost votat de toti arbitrii.

Iar acum, clasamentul general:
1. Lady A 23p
2. Caligul 20p
3-5 Mariana, ajnanina, cell61*10p
6. Călin 8p
7. Dan 7p
8. Leo 6p
9-10. Mircea Popescu, LordDIf 6p
11. Simion Cristian 5p

UPDATE-NOTĂ.
cell61 primeste încă 1p pentru că a scris un PA „din urmă” pentru etapa 13-14!

OBS.
Un concurent a anuntat că e putin probabil să mai apuce să scrie PA-uri până la finalul concursului (care va fi pe la mijlocul lunii martie!) si m-a rugat să-l scot din clasamentul general. Îi respect dorinta, dar pastrez punctele pentru când revine. Cine stie, poate prind bine, nu?

Etichete: ,

37 Responses to “1819 clasamente”

  1. Calin, am corectat PA-ul meu : )
    L-am postat la comentarii impreuna cu o rugaminte.
    Multumesc mult!

    Apreciază

  2. Calin, ai o leapsa de la mine!

    Apreciază

  3. @Simion Cristian: Norocul meu e că am primit-o si de la Vania, deci voi executa una pentru doi. 😉

    Apreciază

  4. Cam frumos a fost ! Multe PA-uri reusite, se cunoste exercitiul. Felicitari tuturor !
    Am ghicit vreo patru autori… 😛

    Apreciază

  5. @Leo: Pe cine ai ghicit? Ar fi interesant dacă am face si un concurs de ghicit, ce ziceti?

    Provocare ordinară.
    Chiar, doreste cineva să facă un astfel de concurs de ghicit autorii, pe blogul lui?

    Apreciază

  6. Ham, ham, vă mulţumesc frumos!

    E primul meu PA, mi-a dat voie cell61 să scriu şi eu ceva, acuşica îl postează şi pe blogul lui.
    Mă tot bate la cap să mai scriu despre mine şi viaţa grea pe care o duc, că cică ar vrea să fie blog colectiv.

    Din partea lui (şi din partea mea) vă transmit felicitări pentru PA-urile acestei etape!

    Zice că încearcă el să facă un concurs, se gândeşte la premii materiale. Eu i-aş propune să-mi dea un os, voi ce aţi vrea?

    Apreciază

  7. Mulţumesc pentru voturi şi felicitări autorilor! 😉

    Apreciază

  8. imi place enorm stilul lui Caligul, imi aminteste de un altul, inconfundabil, nu spun al cui (sa nu desconspiram, daca va ganditi la acelasi lucru va rog nu pronuntati nume)

    Apreciază

  9. Calin, anunta, te rog, ce urmeaza…

    Apreciază

  10. @Puskin61: Un os de ros, un os de ros!

    Apreciază

  11. @Caligul: Felicitări, încă o dată. Mă bucur că ai blog, te-am trecut în blogroll.

    Apreciază

  12. @LePetitPrince: E în plină desfăsurare etapa 9-10.

    Apreciază

  13. Călin, da 🙂 sau cine stie ? 😉

    Felicitări scriitorilor de PA-uri.
    Felicit şi eu frumoasa frază PA a castigatorului. Luat la blogroll si eu.
    Felicitari, Caligul !

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu