24 de PA-uri

Constatând eu că ideea unui concurs PAlink nu e tocmai cea mai populară, vă propun un nou concurs de PA-uri oarecum clasic. Va fi însă un adevărat maraton: un concurs în 24 de etape.

Concursul de numeşte 24 de ore.
Ideea e simplă şi, mărturisesc, am făcut deja un concurs asemănător în Pahico (a fost un succes, cel puţin din punctul meu de vedere): în fiecare etapă trebuie să scriem câteun PA (text care să aibă, în principiu, aproximativ 500 de semne sau mai puţin) în care să ne imaginăm că se întâmplă ceva în intervalul orar cu pricina. PA-urile le veţi trimite pe ticorosu@yahoo.com. Le voi publica aici, iar autorii lor îi vom afla numai după jurizare.

Arbitru poate fi oricine. Un arbitru are la dispozitie 10 voturi pe care trebuie să le împartă la cel putin 4 PA-uri si cel mult 7.
În funcţie de numărul de voturi, alcătuim un clasament de etapă în care, în caz de egalitate de număr de voturi, departajarea se face în funcţie de numărul de arbitri care au votat PA-ul respectiv.
În funcţie de pozitia PA-ului în clasamentul de etapă, autorii primesc puncte în clasamentul general, astfel:
Locul 1 = 10p
Locul 2 = 7p
Locul 3 = 6p
Locul 4 = 4p
Locul 5 = 3p
Autorii care primesc cel putin un vot, primesc 2p în clasamentul general. Simpla participare oferă 1p în clasamentul general.
Autorii mai multor PA-uri punctează în clasamentul general numai corespunzător celui mai bine clasat PA în clasamentul de etapă.

Voi seta blogul să propună, la fiecare trei – patru zile, câte o temă, câteun interval orar, fără ca orele să vină una după alta. Cu alte cuvinte, după tema 01-02 ar putea urma 16-17. Ş.a.m.d.

Prima etapă: intervalul 13-14
Deadline: miercuri, 13.00. Baftă!

NOTĂ.
Aici sunt PA-urile scrise de mine pentru concursul 24 de ore din Pahico.

UPDATE.
Primele două etape vor fi mai lungi, pentru că se suprapun peste sărbători, când, presupun, aveţi mai puţin răgaz pentru PA-uri.

Etichete: ,

74 comentarii to “24 de PA-uri”

  1. Adică tema 01-02 presupune să scriem un PA imaginându-ne o întâmplare în intervalul orar 01-02?

    Apreciază

  2. imi place, imi place…
    de data asta sper sa ma tin mai serios de treaba 🙂

    Apreciază

  3. Păi vin sărbătorile, nu ne laşi şi noua vacanta

    Apreciază

  4. Adică, până una-alta, fericire sănătate şi sărbători fericite să ai! 🙂

    Apreciază

  5. nici nu intru bine si ce vad…un concurs, eh poate o sa particip si eu macar la una din faze > Bine te-am regasit

    Apreciază

  6. Incitantă temă.

    Succes participanţilor şi felicitări organizatorilor!

    Apreciază

  7. Eu cred ca o sa particip etapa aceasta doar ca arbitru. Luna ianuarie este foarte aglomerata pentru mine (Janina stie;)

    Sărbători Fericite ţie şi celor dragi !

    Apreciază

  8. Calin, da-mi voie sa-i doresc celui care insira cuvinte atat de frumos, omului de litera si inimosului care lupta sa adune in jurul lui alti „scribi”, numai bine, sanatate, si un an cat mai bun alaturi de familie, de cei dragi si in special de cei doi „gandacei” pe care ii va creste minunat… La Multi Ani frumoasei familii Hera! De departe, Paul…

    Apreciază

  9. acu, ca ne-ai lasat sa facem treispe-paispe, poti scoate tema aia cu ochiul cui n-are loc zilele astea… 🙂

    Apreciază

  10. spre rusinea mea sunt in sesiune in ianuarie, anul II de master. Dar in mod sigur ma vor gadila degetele…hehe 🙂

    Apreciază

  11. @ajnanina: Mă bucur, abia aştept!
    Da, ai dreptate, ce fraier sunt că n-am scos-o încă…

    Apreciază

  12. @Anonim: Cred că voi lăsa o primă etapă luuuungă.

    Apreciază

  13. @Nelinistitu: Să fie pentru toţi!

    Apreciază

  14. @Cristina: Încearcă la toate, e interesant tare!

    Apreciază

Lasă un comentariu