Clasamentul maimutelor

Asadar, s-a desavârsit si etapa maimutelor. Viata merge înainte. Ca să ne despărtim cum se cuvine de dânsele, astept voturile voastre (scriitori de PA-uri sau nu), pe adresa ticorosu@yahoo.com, până vineri, 12.00.

PA-urile de jurizat sunt aici.

PS1. Vă reamintesc: arbitru poate fi oricine citeste PA-urile si doreste să îmi spună care i-au plăcut mai mult. A spune = a acorda 10 voturi, în total, unui număr de cel putin 3 si cel mult 7 PA-uri.

PS2. M-ar bucura foarte mult (ar fi foarte utile) si (pahi)critici ale PA-urilor din concurs.

PS3. A început deja o nouă etapă!

UPDATE.

Clasament etapă
 1. De ce râzi? Gabi 12/5
 2. Monkey bun* Paul Gabor 8/3
 3. Mărimea nu contează Călin  7/3
 4. Replică* Leo 7/2
 5. Acceptare* Leo 5/2

 

 Au mai primit voturi:

Evoluţie inversă LePetitPrince, Kiss* Paul Gabor 3/2

Redevenire Mariana, Copii perfecte cell61, Împărţeli* Paul Gabor, Gând pocnit de-o portocală starsgates, Transoceanic* Paul Gabor 2/1

Greva cristian, Frauda-m-aş şi n-am cui Marius Ola, Recreere şi re-creere Mariana 1/1

 

Mai primesc 1p în clasamentul general, autorii:
Teodora Rudele mele din provincie, Dan Nepotrivire, Paul Gabor* Pe pernă, Paul Gabor* Niţică ranchiună

* Autorul mai multor PA-uri într-o etapă este punctat în clasamentul general pentru un singur PA, respectiv pentru acela mai bine plasat în clasamentul de etapă.

NOTĂ.
3/2 înseamnă că PA-ul cu pricina a primit în total 3 voturi de la 2 arbitri.

  clasament general
1. Leo 26p
2. gabi 21p
3. Călin16p
4. Paul Gabor 14p
5. LePetitPrince 13p
6. cell61 12p,
7. Teodora 9p
8-9. Mariana, LordD’If  7p
10. Ioana 6p,
11. starsgates 5p,

12-15. cristian, Dan, Simion Cristian, Mikal Eon 4p
16. Maria Postu 1p

Etichete: ,

17 comentarii to “Clasamentul maimutelor”

  1. N-am priceput ce-i cu maimuţele, da’ mi-a explicat ieri domnul Solomon…

    Apreciază

  2. @Vania: Tine de concursul ăla de PA-uri de care te tii deoparte cam prea mult, dacă mă-ntrebi pe mine.

    Apreciază

  3. hmm, o sa ma gandesc la o provocare desi Vania le are pe ale sale

    Apreciază

  4. Gabi, felicitari… Maimutele mele se inclina in fata celei care rade. Felicitari inca o data…

    Apreciază

  5. Pentru gabitzubitzu, felicităăăăări!!!

    Pentru toţi participanţii: Bravo, un mare bravo!

    A fost o etapă foarte faină, cred că n-a fost niciodată atât de greu să votez.

    Mulţumesc persoanei care m-a votat! 😉

    Apreciază

  6. @Paul Gabor: Tu ai jucat pentru tribune – ai făcut spectacol, fără să te intereseze punctele. Cred că, însumate, punctele adunate de PA-urile tale au fost foarte multe (n-am stat să număr). Cam la fel a fost si cu cele două LeoPA-uri. De-aia-mi plac aceste concursuri, că e festival!

    Gabi a avut un PA cu adevărat remarcabil si, cred eu, a câstigat cu felicitări. Dar felicitări sunt pentru toti.

    Apreciază

  7. Nu conteaza Calin, si bataia e frumoasa… Iar eu sunt un jucator, o fac cu cea mai mare placere… Felicitari tuturor. Si un pahar cu vin pentru tine, pentru ceea ce faci aici…

    Gabi, maimuta mea se inclina inca o data…

    Apreciază

  8. Felicitari!!!!

    Sunteti buni! Ganditi concentrat, va exprimati plastic, surprindeti prin idei….

    Eu iar am ramas in urma…in loc de progres, am regresat…Mi-e ciuda pe mine ca, desi am modele exceptionale inainte, tot ma maimutaresc cu PA-urile mele 😦 Iertati-ma! Gandesc şi simt ca un incepator…ca doar asta sunt…

    Mai incerc!…

    Apreciază

  9. Am ramas muta si m-am blocat subit.
    Ingaim dintr-o rezerva de suflet inflorit, MULTUMESC !
    MULT !

    nu-mi vin pe buze filozofii, e doar sentiment. Pentru voi !

    Apreciază

  10. Felicitarile mele Gabi. Cell61, LePetitPrince si Paul aveti grija, revin în fortă :))

    Apreciază

  11. am revenit acum putin mai intremata dupa emotii si am sa va multumesc din nou:

    @Paul, mare cavaler, mersi frumos. Maimutele mele se inclina si ele salutand cu drag pe Monkey bun si restul maimutelelor din ring 🙂

    @Cell, multumeeesc ! Un mare bravo si tie, ai avut un PA de mare suflet ce esti.

    @ Calin, multumesc tare mult !…stiu, intram in cercul vicios… :)) dar nu pot sa ignor recunostinta care ti-o port

    @Mariana,
    multumiri, felicitari si tie. Esti la fel de buna. Spune-ti chestia asta in fiecare zi si cu siguranta ne vei si depasi 🙂

    @Lord D’If,
    multumesc, multumesc si ma bucur ca ai ramas alaturi de noi in concurs. O sa fie frumos. Felicitari si tie iar podiumul se asteapta calcat in picioare si de tine :))

    Apreciază

  12. Si mie tot PA-ul razacios mi-a placut cel mai mult si apoi „transoceanicul” lui PAul dar si Monkey bun…n-am mai apucat sa votez dar etapa a iesit dupa gustul meu.
    Felicitari castigatoarei!

    Apreciază

  13. LeP,
    multumiri si zambete 🙂

    Apreciază

  14. Gabi, mulţumesc! O îmbrăţişare pentru tine >:D<

    PA-ul cu mireasa e excepţional! Te felicit de pe acum : )

    Apreciază

  15. @Paul Gabor: Bun vinul, bun.

    Apreciază

Lasă un comentariu