Final de etapă PApisicească

Ciudat, dar s-a mai încheiat o etapa a Concursului de PA-uri. Una fructuoasă, as mentiona. Aici găsiti PA-urile participante.

Iar mai jos e o listă a celor douăsprezece PA-uri:
Avertisment (Autor?)
Mâta speriata (Autor?)
Oare am facut bine? (Autor ?)
Mita blinda zgirie rau (Autor?)
Cartela (Autor ?)
Horoscop (Autor ?)
Mandela (Autor ?)
Mmm…daaa… (Autor ?)
Joc de rol (Autor ?)
Karina (Autor ?)
miauuuuu (Autor ?)
Mîţa (Autor ?)

Ca să fie 13, mai e un PA, în afara concursului de etapă:
Posesia (Autor ?)

Cei care doresc să voteze, o pot face prin e-mail la ticorosu@yahoo.com, până duminică, ora 10.30, asa cum zice regulamentul, care-i sfânt!

P.S. Văd că n-am apucat să experimentăm pollul wordpress, asa că amânam asta pentru o dată care va fi, cum se spune, comunicată ulterior.

Iar acum,

iată

tema

etapei

următoare

Unde dai si unde crapă

Deadline lung: luni, 27 28 septembrie, ora 19.00.
Baftă!

Etichete:

14 comentarii to “Final de etapă PApisicească”

  1. Pana la urma zgarie sau nu zgarie?
    Pisi de pe blogul meu, blandetea intruchipata, spune ca nu.
    Treceti s-o vedeti!

    Apreciază

  2. ah, cum sa nu…
    chiar si mica ta minune…
    n-ai deranjat-o suficient…

    Apreciază

  3. luni 28 sept ramane final etapa „unde dai si unde crapa?”

    Apreciază

  4. @LePetit: Am gresit eu. Repar acum. Corect e luni, 28, n-avea cum să fie 27.

    Apreciază

  5. pai n-avea dar daca luni era gresit? de-aia am intrebat sa stiu daca mai fabric PA-ul la tema unde dai si unde crapa…(dai peste fund crapa obrazul!)
    Merci ca mi-ai raspuns rapid!

    Apreciază

  6. @LePetitPrince: Păi, servesc patria!

    Apreciază

  7. serveste, serveste! vorba e: ea te serveste pe tine?

    Apreciază

  8. @LePetit: Sincer? Nu. Adică, prea putin.

    Apreciază

  9. alte patrii nu iubim…doar alte tari!

    Apreciază

  10. @LePetit: Eu iubesc oameni si locuri. Si mi-e la indemana limba română. Vreau să zic, un pic mai la îndemână decât alte limbi.

    Apreciază

  11. Foarte, foarte bine zis!

    Apreciază

Lasă un comentariu