Dacă…

Nu prea pun eu botu’ la d-astea, dar cum pe starsgates chiar n-o pot refuza, intru în joc. Jocul e să completez ce e după „as fi fost”. Hai să vedem, e ca un test grilă contracronometru. Asadar…

Dacă…

Dacă eram o lună, aş fi fost octombrie.
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost marți.
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost dimineața.
Dacă eram un animal marin, aş fi fost un cal de mare.

Dacă eram o direcţie, aş fi fost undeva pe la 10 grade înainte, în sus.
Dacă eram o virtute, aş fi fost bunăvoinţă.
Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost tipul-care-n-a-plecat-la-vânătoare-ca-să-deseneze-pe-peretii-pesterii.
Dacă eram o planetă, aş fi fost Pluto.

Dacă eram un lichid, aş fi fost nectar.
Dacă eram o piatră, aş fi fost cuarţ.
Dacă eram o pasăre, aş fi fost condor (numai ca să ascult El Condor pasa).
Dacă eram o plantă, aş fi fost pinus cembra.

Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost răcoare în dogoare.
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost liră.
Dacă eram o emoţie, aş fi fost fior.
Dacă eram un sunet, aş fi fost clipocit de izvor.

Dacă eram un element, aş fi fost apă, în diferite stări de agregare.
Dacă eram un cântec, aş fi fost El Condor Pasa, așa cum mi l-a cântat un bolivian, Milo.
Dacă eram un film, aş fi fost Cele trei zile ale Condorului.
Dacă eram un serial, aş fi fost Toate pânzele sus, asa cum mi l-am imaginat eu.

Dacă eram o carte, aş fi fost Ciresarii.
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost tatăl pestisorului Nemo.
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost omletă.
Dacă eram un oraş, aş fi fost Garmischpartenkirchen.

Dacă eram un gust, aş fi fost amărui.
Dacă eram o aromă, aş fi fost aromă de migdale.
Dacă eram o culoare, aş fi fost verde.
Dacă eram un material, aş fi fost lemn de nuc.

Dacă eram un cuvânt, aş fi fost cuvântul.
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost glezna.
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost mirarea.
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost geometria.

Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost Morocănosul din Albă ca zăpada.
Dacă eram o formă, aş fi fost un triunghi oarecare.
Dacă eram un număr, aş fi fost unsprezece.
Dacă eram o maşină, aş fi fost un ford rablagit.
Dacă eram o haină, aş fi fost sapcă uitată mereu acasă.

NOTĂ. Cine are chef, e invitat să ducă treaba asta mai departe, să înlocuiască „boldurile” cu propriile-i… inspiratii.

16 Responses to “Dacă…”

  1. Foarte interesanta leapsa. Se poate contura foarte bine profilul psihologic al celor ce o completeaza.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    Apreciază

  2. Da, exact, e un exercitiu despre sine, în ultimă instantă. Cam lung, poate, dar interesant.

    Apreciază

  3. Foarte frumos spus. Stars a făcut bine cu acea propunere.

    Apreciază

  4. He , dragut… asa, la ce-mi vine pun si eu rapid:
    daca eram apa eram izvor !
    adevarul e ca mai intai m-am gandit la altceva…daca eram apa, eram apa plata ( nu-mi place apa minerala)…cu gandul la stomace, mi-e rusine dar ce sa-i faci! Si inainte de apa ma gandisem…daca eram un dulce, eram ciocolata amaruie! O sa mai vin pe la „daca eram”…sunt in trecere, nu pot ramane…si poate o sa revin cu ceva mai mult simt poetic…daca eram sticla, eram cristal…ce mi-ati facut acum nu mai scap de supozitii, dispar!

    Apreciază

  5. :)Pare doar lung călin, recunoaşte.:)))
    Şi promit să vă scot de pe lista viitoare pe cei pe care v-am stresat acum.:)
    Ioan, aştept să răspunzi la DACĂ.:)

    Apreciază

  6. @starsgates: să nu te prind că mă scoti de pe vreo listă! 😉
    @toti: chiar că e o provocare interesantă

    Apreciază

  7. Mă gândesc ce aş fi fost dacă n-aş fi fost nimic. Dacă găsesc răspuns la asta, fac şi restul, deşi e destul de greu, citesc şi duşmanii blogul :))))

    Apreciază

  8. Mi-a placut creionarea ta . Frumoasa oglindire, frumoasa oglinda. O sa incerc si eu cand am vreme 😉

    Apreciază

  9. Wow, provocare ? ! ? ! 🙂

    Apreciază

  10. Provocare ordinară, fireste.

    Apreciază

  11. Am gasit aici o zi de marti dimineata, intr-un octombrie virtuos. Sa fie un cal de mare? O personalitate istorica? O planeta? Mai citesc ca sa ma dumiresc!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un comentariu