Limuzină albă în buricul târgului

Vedere din București. Limuzina albă din buricul târgului. Lângă hotel Continental. Foto: Calin Hera

Vedere din București. Limuzina albă din buricul târgului. Lângă hotel Continental. Foto: Calin Hera

Vedere din București. Limuzina albă din buricul târgului. Lângă hotel Continental. Foto: Calin Hera

Vedere din București. Limuzina albă din buricul târgului. Lângă hotel Continental. Foto: Calin Hera (MfC)

8 comentarii to “Limuzină albă în buricul târgului”

  1. Am vazut astfel de limuzine inchiriate la nunti. Nu stiu daca este cazul vazut de tine. Mereu m-am intrebat cum se parcheaza o astfel de masina pe stradute laterale! :)!
    Happy WW, Calin!

    Apreciază

    • Ca autobuzele🙂
      Serios vorbind, cred că e snobism 100% (pentru că pur și simplu nu văd de ce ai avea nevoie de asta, mai ales într-o urbe cu cinci străzi, dar și într-un București mizerabil de aglomerat de foarte multe ori).

      Apreciază

  2. Limuzina alba in buricul targului, lautari in piete, cai naravasi in vazduh…..

    Apreciază

  3. Albă sau ba limuzina nu-mi place – mi se pare cea mai… „bădărană” maşină. De preferat… Hummer, sau chiar Humvee🙂

    Apreciază

  4. Eu chiar am văzut ceva de genu prin satul nostru. Multă sănătate

    Apreciază

  5. Reusite fotografii, aproape albe in totalitate. Am vazut si eu pe strazi vreo 8-9 asemenena limuzini, una dupa alta, intr-o zi. Ma tot uitam si nu se mai terminau…

    Apreciază

Lasă un răspuns

