Coadă la mall

 

Vedere din București, Coadă la mall Vitan. S-au băgat brățări la Pandora. Foto: Călin Hera

Vedere din București, Coadă la mall Vitan. S-au băgat brățări la Pandora. Foto: Călin Hera

Coadă la Mall Vitan. Zeci de oameni, către 100.
Că de ce? „Eu am venit să îmi cumpăr o brățară și am auzit că dacă plătești una, primești două. Oricum îmi luam, așa că voi sta la coadă o oră sau cât trebuie”, îmi zice o domnișoară.

Trei doamne & domnișoare aflate la trei metri de țintă îmi spun că stau la coadă de la ora unșpe. E 13.15. „Acum merge mai repede, într-o oră terminați”, mă încurajează ele.

O bratara la Pandora costă, înțeleg, 200 de lei. Apoi trebuie să cumperi pandantive.

Lasă un răspuns

