Fotografie cu muzică

Împreună cu fiica mea și cu Anca Dionisie, poeta

Împreună cu fiica mea și cu Anca Dionisie, poeta

Mergeam în urmă cu patru ani la o lansare de carte specială. Și lansarea, cu muzică de cea mai bună calitate, live cu Walter Dionisie, cu picturi și o atmosferă creativă, la Sala Palatului, și cartea Apa de ploaie, scrisă de una din poetele mele preferate, Anca Oprescu (azi Dionisie), al cărui blog l-am descoperit cu bucurie și pe care l-am frecventat cu drag.

A fost o după-amiază deosebită, de care îmi amintesc cu plăcere, care a avut un ingredient în plus: am fost împreună cu fiica mea, care încă nu-mi ajungea până la umăr. Privesc fotografia primită atunci de la Anca  și readusă în memorie, mie, de Facebook, și clipesc mai des, preț de câteva zeci de secunde.

4 comentarii to “Fotografie cu muzică”

  1. Te înțeleg perfect.
    Tații de fete știu de ce! 🙂

    Apreciază

  2. Am fost şi eu la lansare dar nu în capitală. A fost deosebit.
    Despre emoţia aia… uf… să aduni cât mai multe şi ea să-ţi fie aproape. Şi fiica, şi emoţia! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

