Archive for Ianuarie 14th, 2016

14/01/2016

Oscar 2016. Nominalizările

Afișele filmelor nominalizate la Premiul Oscar 2016 pentru cel mai bun film. Sursa: oscar.go.com

Afișele filmelor nominalizate la Premiul Oscar 2016 pentru cel mai bun film. Sursa: oscar.go.com

Cea de-a 88-a ediție a Premiilor Oscar a intrat de azi în linie dreaptă, odată cu anunțul oficial privind nominalizările din acest an. Fără surprize, cu un film-vedetă, „The Revenant”, care a împușcat 12 nominalizări. Din păcate, „Aferim!” nu se află printre filmele nominalizate (avem însă un actor, Levente Molnar, aflat pe afișul lui „Son of Soul”). Dar hai să vedem lista completă a nominalizărilor, alături de promisiunea mea de a vedea cât mai multe și de a scrie ce părere am, așa cum am mai făcut-o cu filmele de Oscar.

read more »

Etichete: , ,
14/01/2016

Cât costă apa extraterestră

Apă pe cometa buclucașă 67P/Churyumov–Gerasimenko. Sursa: esa.int

Apă pe cometa buclucașă 67P/Churyumov–Gerasimenko. Sursa: esa.int

De vreo jumătate de secol, oamenii caută apă în spațiu. Nu-i vorbă, pe Planeta Albastră e încă suficientă apă, o problemă ar fi eventual găsirea unei soluții ieftine și profitabile în același timp de a transporta din zonele cu surplus în cele uscate rău. Poate încălzirea globală și schimbările climei vor rezolva această chestiune în mod natural. Eu mă întreb acum cât costă apa extraterestră

read more »

