Casă lăsată să cadă. Altă perspectivă

Vedere din București. Casă cu ieșiri pe Agricultori și Pache Protopopescu, lăsată să se prăbușească. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Casă cu ieșiri pe Agricultori și Pache Protopopescu, lăsată să se prăbușească. Foto cu telefonul: Călin Hera

Discutam cu cineva în urmă cu câteva săptămâni despre cât de frumos e Bucureștiul. Frumos?, mi s-a răspuns. Poate în interbelic. Eu cred că și acum sunt foarte multe locuri frumoase. Nu știu care e ponderea lor. Încerc să nu mă gândesc la cartierele de blocuri comuniste, caz în care ponderea crește. Clădirile care au apucat să fie renovate, puse în valoare, dau valoare culturală și sufletească. Cele lăsate să se părăginească, să cadă, dor. Mă doare. Nu pot trece pur și simplu. Nu îmi pot imagina cum a fost, cum ar fi fost. Mă doare sufletul. Și îmi imaginez cum ar putea să fie.

Casa din imagine am fotografiat-o zilele trecute, trecând pe bd. Pache Protopopescu. Este peste drum de fostul sediu al Pro TV. Nu știu de ce n-am remarcat-o în cei cinci ani în care am lucrat la Pro TV. Poate fiindcă nu vedem niciodată ceea ce e sub nasul nostrul. Suntem prea grăbiți. Atunci, cu siguranță, era locuibilă. Poate că altfel aș fi văzut-o…

Am mai fotografiat-o în urmă cu vreo două luni – partea dinspre Agricultori. Măcar să rămână în poze, la cum ar fi putut să fie. Silvia a încercat atunci să afle o poveste, n-a reușit. Dacă știți ceva, spuneți-mi.

Vedere din București. Casă cu ieșiri pe Agricultori și Pache Protopopescu, lăsată să se prăbușească. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Casă cu ieșiri pe Agricultori și Pache Protopopescu, lăsată să se prăbușească. Foto cu telefonul: Călin Hera

One Trackback to “Casă lăsată să cadă. Altă perspectivă”

Lasă un răspuns

