Povestea Magicianului negru-alb în profunzime rămâne misterioasă

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime, acoperită acum de afișe. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime, acoperită acum de afișe. Foto cu telefonul: Călin Hera

Magicianul negru-alb în profunzime rămâne un mister de care eu mă declar învins (deocamdată!). Postam în urmă cu mai bine de trei săptămâni o fotografie din seria Vedere din București reprezentând ”un incitant text scris pe zid, la baza unei clădiri de la intersecţia Căii Moşilor cu Bulevardul Pache Protopopescu”.

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime, acoperită acum de afișe (detaliu). Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime, acoperită acum de afișe (detaliu). Foto cu telefonul: Călin Hera

Textul cu pricina, semnat Alchimistul spiritual, așa cum am reușit să-l reproduc, arăta astfel:

Magician negru în indescifrabil  aparență, alb în profunzime

Mi-am provocat cititorii să descifreze pentru mine, să-mi spună dacă știu ceva despre acest ”Alchimist spiritual” și mi-am propus să mai trec pe acolo, eventual pe jos, ca să citesc în voie.

 

Câțiva cititori ai acestui blog (de exemplu, Carmen) sau ai paginii de Facebook s-au arătat interesați de subiect. De dragul lor și mânat, recunosc, de propria-mi curiozitate – fiind, în plus, un tip parolist -, am mai trecut de două ori pe acolo.

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime. Foto cu telefonul: Călin Hera

Vedere din București. Inscripția despre Magicianul negru-alb în profunzime. Foto cu telefonul: Călin Hera

O dată cu mașina, dar am prins culoar verde la semafor, ceea ce e o raritate, și am trecut fluierând pe lângă magician. A doua oară tot cu mașina, dar beneficiind de îndrăgita culoare roșie a semaforului. Însă, supriză: inscripția cu pricina dispăruse sub niște afișe ale firmei de Optică medicală, care deține spațiul pe care s-a lăfăit ineditul mesaj.

Un mesaj care rămâne, deocamdată sau pentru totdeauna, ”incitant şi misterios”, așa cum precizasem și data trecută. Asta dacă nu vedeți voi mai bine sau nu știți deja povestea Magicianului negru-alb în profunzime.

UPDATE. Am primit două răspunsuri identice foarte repejor și aproape în același timp. Pe de o parte de la Jeanina, prietenă veche a PA-urilor și mirărilor mele (cu un blog fain), pe de altă parte de la un prieten din Pahico. Așadar, așa cum am modificat deja, inscripția semnată Alchimistul spiritual este:

”Magicianul negru în aparență, alb în profunzime”

Dar vă propun să mergem mai departe cu scrutarea. Are o poveste pe care o știți această inscripție. Acest alchimist spiritual?

4 comentarii to “Povestea Magicianului negru-alb în profunzime rămâne misterioasă”

  1. nu stiu… atat am descifrat din inscriptia misterioasa… si mai e un cuvant inainte, poate numele magicianului… am vazut si eu mesajul, si l-am uitat… pana acum 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

