Concurs pentru bloggeri care vor să dea o tură până la Lisabona

Ochiul FFE

Ochiul FFE

Eu, unul, n-am ajuns încă la Lisabona, deşi e una din destinaţiile aflate pe lista mea scurtă. Acum e o ocazie excelentă, de care însă nu am cum să profit, aşa că v-o pun vouă pe tavă :). E un concurs pe Blogal Initiative, legat de Festivalul Filmului European (FFE), aflat în plină desfăşurare, al cărui mare premiu tocmai ăsta este: o invitaţie la Festivalul Filmului Românesc de la Lisabona, 19-23 noiembrie 2014 (masa, cazarea şi transportul oferite de organizatori). Se poate participa scriind despre FFE (o grămadă de detalii sunt adunate aici, inclusiv jurnal zilnic, fotografii şi tot ce trebuie). Desigur, preferabil e să mergeţi măcar la un film-două, pentru articole cu grad sporit de originalitate. Ce ziceţi?

Împreună cu Irina Cornişteanu şi stickerele Festivalului Filmului European. Foto: Călin Hera (cu telefonul)

Împreună cu Irina Cornişteanu şi stickerele Festivalului Filmului European. Foto: Călin Hera (cu telefonul)

 

P.S. Poate că ştiţi, poate aflaţi acum (îmi reproşez că n-am zis-o mai clar): ajut la promovarea Festivalului Filmului European. Aici găsiţi programul de azi. 

Încă un P.S. Există şi o chestie drăguţă, legată de stickerele festivalului (le găsiţi la cele două cinematografe, la Cărtureşti, la La Un Ceai etc.): dacă lipiţi un sticker d-ăsta într-un loc inedit şi vă fotografiaţi acolo, eventual cât mai haios, puteţi câştiga. Detalii, aici.

Al treilea P.S. Am scris şi o cronică a unui film din cadrul Festivalului Filmului European, cea pentru filmul sloven Călătoria. Am publicat-o în Dilema Veche.

 

3 Responses to “Concurs pentru bloggeri care vor să dea o tură până la Lisabona”

  1. Ca unul care nu apuca sa vada destule filme europene sper sa mai scrii citeva cronici inainte de a se termina festivalul.
    Si daca nu pui poze ale momentelor cheie poate o sa ma si uit la filmele descrise daca le gasesc pe net.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

