PA Enescu. Clasament general

Abra a câştigat Concursul de Proză Arhiscurtă PA Enescu, graţie constanţei cu care a participat şi, desigur, datorită calităţii textelor (a dat dovadă de mult lirism, adecvat concursului, şi a preferat să scrie în rime – nişte poeme foarte frumoase). Pe podium: Anamaria Deleanu, pe care o salut în mod special la prima participare consistenă la concursurile de proză arhiscurtă, şi inegalabilul dragoselu, care a pierdut un pas, netrimiţându-şi la timp textele pentru etapa a treia.

Le mulţumesc mult şi celorlalţi participanţi, care mi-au demonstrat că există pasiune şi drag pentru proza arhiscurtă, pe care mă încăpăţânez s-o promovez (după puteri). Nu în ultimul rând, le mulţumesc pritenilor mei Ana Maria Onisei, Iulian Comanescu şi Răzvan Ţupa pentru că au avut bunăvoinţa să citească textele din acest concurs şi să le ordoneze după preferinţe.

În total, acest concurs a dus la scrierea a 30 de texte pentru scrierea cărora autorii s-au documentat despre George Enescu, i-au ascultat muzica, au încercat să se pună în pielea lui în diferite momente ale existenţei sale. Eu sunt mulţumit. 🙂

Clasament general

1. Abra 36p
2. Anamaria 35p
3. dragoselu 27*p

4. otg080 24p
5. LeeDee 19p
6. LePetitPrince 18p

7-8. Laurean 16p
Perken 16p

*A primit 1p bonus pentru un PA de fix500 trimis după deadline

Mai jos, PA-urile fiecărei etape:

18 Responses to “PA Enescu. Clasament general”

  1. Am scris cu placere, dar ca sa pot scrie a trebuit sa citesc: biografii, articole, memorii (slava domnului ca exista internetul, altfel ar fi trebuit sa ma ingrop intr-o biblioteca), am aflat multe lucruri pe care nu le stiam, am incercat „sa ma pun in pielea” personajelor, sa le inteleg actiunile, emotiile, pasiunile, am incercat „sa traiesc” in secolul trecut, altfel n-as fi putut scrie. Stiam putin din scoala, de la orele de muzica, despre Enescu, i-am ascultat de multe ori lucrarile, dar n-am fost pasionata de biografia lui. Ca sa concluzionez, as putea spune ca a fost o reala placere sa scriu pentru acest concurs. Si totodata o mare provocare 🙂

    Apreciază

  2. Felicitari premiantilor in primul rand pentru sensibilitatea lor. Multumesc organizatorului si arbitrilor.
    In primele trei etape am petrecut un concediu linistit in apropiere de cheile Nerei (unul dintre cele mai minunate locuri din tara) si am reascultat cu placere Rapsodiile.
    In etapa a IV-a m-am intors acasa, rutina, serviciu si n-am mai avut dispozitie sa scriu. Insa ceea ce am scris, am scris cu placere!

    Apreciază

  3. Felicitari tuturor concurentilor!

    Apreciază

  4. Vreau ca premiul (biletele) sa ajunga la Anamaria, ocupanta locului 2, Sper ca asta sa o incurajeze sa scrie PA-uri la fel de bune ca cele din concursul asta si sa o impulsioneze sa participe si la alte concursuri de-ale tale 🙂

    Apreciază

  5. Nu stiu de ce nu-mi mai apar comentariile..

    Apreciază

  6. Felicitari abrei! Suflet sensibil, documentat si plin de inspiratie. Multumesc si organizatorului. Si arbitrilor, pentru atentia acordata.

    Apreciază

  7. Zau ca apaream conectata. abrambu :))

    Apreciază

    • E, n-are face. Poate că şi programul meu antispam e abrambu.

      Apreciază

      • Jurnal de festival – Vrajitorul clapelor (Fazil Say)

        În stânga, o bunicuță cu aer blând, în dreapta un ochelarist bărbos cu cămașă galbenă în carouri. Personaje diferite de scorțoșii fițoși pe care mă așteptam să-i văd. Un rând mai în față, o doamnă blondă, străvezie, cu rochie vintage în stilul anilor ’40, venită parcă din alt veac.
        Pe scenă, James Gaffigan transformându-se sub ochii tuturor dintr-un puști ștrengar, într-un balerin grațios. Arcușurile subjugate de mișcarea unduitoare a mâinilor lui, alămurile animate de aripi plutitoare.
        Apoi, mai presus de toate și de toți, Fazil Say. Fascinant și acaparator, trăind și respirând muzica, zâmbind, fredonând notele, dominând sala, modelând masivitatea pianului cu mâinile-i fragile.
        La final, aplauzele salii ridicate in picioare, bisuri nenumarate și multe flori.

        Apreciază

  8. mai întîi de toate, MULȚUMIRI
    și scuze ptr întîrziere
    (motivele sunt penibile ptr asemenea loc…și ”cadru”, oricît de înteeiate arfi
    și sunt, din păcate)

    mie îmi place cifra 2, am explicat, cîndva, pe blogul mare )

    dar eu am participat în afara concursului, prin urmare, locul meu nu e pe podium

    și mi-a plăcxut tema, îmi place să scriu P.A: (am cam învățat… 🙂 _

    îi mulțumessc încă o dată lui Călin
    și ONURatului juriu

    sincer, m-a/u cam surprins unele alegeri cînd am aflat componența

    așadar,
    FELICITĂRI SINCERE TUTUROR
    și
    -cine știe ?-
    pe curînd !

    [ totuși, în era inyernetului, o partitură, eu nu cred că se poate învăța pe un instrument virtual … : ]

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

