Bilete la Roger Waters

Afişul spectacolului The Wall, Roger Waters

Afişul spectacolului The Wall, Roger Waters

Vreau să merg la concertul lui Roger Waters (28 august 2013) şi am rămas fără bilete. Am nevoie de două bilete şi îi voi fi recunoscător aceluia/aceleia care, trezindu-se, din cine ştie ce motive, cu două bilete în plus, mi-ar spune sta şi mi le-ar vinde mie. Sunt pe recepţie, aici sau pe Facebook sau pe mail (ticorosu@yahoo.com). Ei, batem palma?

UPDATE. Un prieten FB, pe care nu-l cunosc personal, mi-a făcut rost de două bilete de la o librărie Diverta (unde tocmai s-a făcut o suplimentare de bilete), care nu e în Bucureşti, se află la sute de kilometri depărtare. S-a dus până în centrul oraşului special pentru asta, după o scurtă conversaţie pe FB. Pur şi simplu. Aşadar, voi merge la concert (şi voi povesti după aceea). Acum am vrut doar să vă spun că voi redirecţiona eventualele alte oferte către cei care mi-au spus că sunt şi ei în căutare. Social media înseamnă un pic mai mult decât farmville sau fotografii cu pisici. Pare-se.

Etichete: ,

7 Responses to “Bilete la Roger Waters”

  1. … nu esti singurul in situatia asta; stiu ca nu consoleaza….

    si cred ca un concurs inspirat de acest concert ar fi fost mai binevenit
    eu îți doresc sa ai norocul sa gasesti bilete

    si
    si sa vii pe blog cu impresii
    si cu rugamintea de a transmite salutari cunostiintelor… comune

    sa ramai la fel de bun, Caline!
    🙂

    Apreciază

  2. Buna, Despre ce Diverta e vorba? Am cautat ieri si azi intr-una si am ratat biletele pe ultima suta de metri, dar nu ma las pana nu ajung la concert.

    Apreciază

  3. Calin, pot sa te intreb unde ai gasit biletele?

    Apreciază

  4. Da. Întreabă-mă 🙂

    P.S. Mi le-a luat un prieten FB dintr-un mare şi frumos oraş din Ardeal.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

