Pisica din subsol şi cei un milion şi jumătate de purici

O pisică. Foto: Călin Hera

O pisică. Foto: Călin Hera

N-am prieteni. N-am tată. N-am mamă (adică n-am mai văzut-o de foarte multe zile). N-am casă. N-am forţă. N-am experienţă. Dar am purici. Aproximativ un milion, un milion şi jumătate. Sau cam aşa ceva. Nu ştiu câţi sunt şi nu ştiu nici la ce folosesc. Mie mi se pare că nu fac nici bine, nici rău. Şi nu fac zgomot. Puricii sunt liniştiţi şi le place să stea cu mine. Mie îmi place să miaun. Oamenilor nu ştiu ce le place, dar ştiu ce nu le place: puricii. Adică singurul lucru pe care îl am eu.

P.S. Am scris acest PA după ce am văzut anunţul administratorului de bloc.

5 Responses to “Pisica din subsol şi cei un milion şi jumătate de purici”

Trackbacks

Lasă un răspuns

