Micul dejun al porumbeilor. Vedere din Bucureşti

Micul dejun al porumbeilor. Se înţelege de ce nu trebuie parcat acolo. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Micul dejun al porumbeilor. Se înţelege de ce nu trebuie parcat acolo. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Fix din curtea casei cu grădina aparent neîngrijită, aflată în centrul Bucureştiului, a apărut o femeie. Evenimentul nu mi-ar fi atras atenţia dacă nu s-ar fi năpustit asupra ei un stol întreg de porumbei. Am crezut că voi asista la o secvenţă demnă de The Birds, Păsările lui Hitchcock. Dar scena a devenit de-a dreptul domestică atunci când femeia a aruncat pe trotuar, ca într-un ritual îndelung exersat, boabe de grâu. N-am avut ce face decât să fotografiez. Femeia nu apare în cadru, pentru că a plecat la fel de brusc precum a venit.

Fotografia s-a bucurat de un număr măricel de like-uri pe pagina mea de Facebook.

4 comentarii to “Micul dejun al porumbeilor. Vedere din Bucureşti”

  1. Stii ce, mie cind imi place o poza, am curajul sa pun mina pe telefon si sa te sun sa-ti spun ca-mi place. Nu ma ascund pe Facebook ca Maricel !

    Apreciază

  2. doresc sa preiau din cind in cind si de pe la voi cite un articol, se poate?

    Apreciază

Lasă un răspuns

