Miercurea fără cuvinte a administratorului de bloc

Anunţ veritabil de la avizierul unui bloc din Bucureşti. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Anunţ veritabil de la avizierul unui bloc din Bucureşti. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Pentru colecţia de vară lansată de Carmen.

17 Responses to “Miercurea fără cuvinte a administratorului de bloc”

  1. 🙂 Ce anunț! Fără cuvinte!
    O zi fină să ai!

    Apreciază

  2. Nu toţi locatarii unui bloc iubesc animalele, iar subsolul cu boxe pentru debarale nu este destinat pentru adăpostirea acestora.
    Să ai o zi liniştită.

    Apreciază

  3. Banuiesc ca administratorul este „tembelul cu initiativa”!
    Astia chiar nu au ce face?
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

  4. Problema puricilor este reală :)). Mie mi-a dat ceva de furcă unul luat de pe stradă sau din fața blocului, n-am identificat sursa, sunt prea multe posibile (animale în casă nu am). Și nu e prima dată. Sunt o mare iubitoare de animale, mai ales pisici, dar puricii nu-mi plac, totuși :).

    Apreciază

  5. Eu zic ca omul are dreptate. Si vorbesc din punctul de vedere al unei mari iubitoare de pisici . 🙂
    Interesant anunt!
    Happy WW!

    Apreciază

  6. Eu nu pot sa citesc anuntul ca-mi bate blitzul in ochi !!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

