Flori, fete sau băieţi. Azi, flori :)

Flori la Budişteni. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Flori la Budişteni. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Buchet de flori, cu imaginea unui salcâm tânãr între ele, la Budisteni. FOTO (cu telefonul): Calin Hera

Buchet de flori, cu imaginea unui salcâm tânãr între ele, la Budisteni. FOTO (cu telefonul): Calin Hera

Buchet de flori de câmp. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Buchet de flori de câmp. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Zorele la Budişteni. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

Clematite la Budişteni. FOTO (cu telefonul): Călin Hera

E Miercurea fără cuvinte dar cu sondaj 🙂

NOTĂ. Graţie Iuliei, am aflat că în ultima fotografie nu sunt zorele, ci clematite!

15 Responses to “Flori, fete sau băieţi. Azi, flori :)”

  1. Super fain…de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!
    In ultima imag ,florile se numesc clematite!

    Apreciază

  2. Toate sunt frumoase, dar mai mult mi-a placut imaginea cu salcamul. Foarte, foarte faina!

    Apreciază

  3. O cafea la aer curat este binevenită.
    Să ai o zi liniştită.

    Apreciază

  4. Compozița cu salcâmului este parcă desprinsă dintr-un tablou impresionist.

    Apreciază

  5. Clematitele erau florile bunicii.Cand ea s-a dus si clematitele au urmat-o.De atunci ,la Remetea,in curtea parinteasca n-a mai inflorit nicio clematita,desi imi sunt tare dragi.
    E bun si telefonul la ceva!:)

    Apreciază

  6. Da, clematite sunt acelea. Am avut si eu una anul trecut…
    Mie cel mai mult imi plac primele. Au o culoare divina 🙂
    Cu telefonul sunt si fotografiile mele, de la miercurea de azi, facute….ce potriveala 🙂

    Apreciază

  7. Foarte frumoase, Călin! Mie-mi plac toate, sunt drăguțe rău, ca majoritatea florilor… roz și mov!:)

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

