Cum m-a taxat amical Corectura.ro

'Greşeala" semnalată de Evelin (Corectura.ro). Printscreen de pe Ziarul Metropolis

Greşeala semnalată de Evelin (Corectura.ro). Printscreen de pe Ziarul Metropolis

Evelin Ceciu, cel despre care am spus că este energia vie din spatele fenomenului Corectura.ro, a acordat un interviu cotidianului cultural ZiarulMetropolis.ro (felicitări Adinei Scorţescu pentru idee şi pentru realizare!). Atunci când vorbeşte despre reacţiile care au urmat ştergerii contului Corectura Ro de pe Facebook, Evelin aduce aminte şi de intervenţia mea şi are amabilitatea să ofere un link către articolul de pe acest blog şi să facă o… corectură amicală (vezi imaginea din deschiderea acestui articol).

Îi mulţumesc frumos, ştiu că sunt un om între oameni, deci puţine greşeli îmi sunt străine (probabil). Iniţial am crezut că Evelin mă taxează pentru un presupus pleonasm şi mă pregăteam să-i răspund, vorbind despre Michael Jordan şi panoul de la baschet şi despre alte sensuri  ale cuvântului panou, în afară de cel de suport pentru afişe publicitare. Eram gata să accept ideea că imaginea şi textul pot alcătui un fel de pleonasm subtil, despre care mă pregăteam să scriu un eseu.

Şi, când colo, ce să vezi: am citit mai atent şi am aflat ce a vrut să spună autorul Evelin. M-am ruşinat dintr-o dată :), am corectat şi mi-am dat seama, încă o dată, că e bine să fii atent şi mai catolic decât Papa, dacă ai pretenţii. Deci, mulţam, Evelin!

UPDATE. Citez din interviul lui Evelin: „Fac multe gesturi frumoase, însă nu ţin morţiş să mă pun bine cu oamenii sau să nu-mi supăr prietenii. În rest, aşa cum am pretenţii de la mine, aşa am şi de la ei. Cu o condiţie: să fie fără încrâncenare.” Mi se pare o declaraţie super-principială, pe care o salut. Cu respect.

3 Responses to “Cum m-a taxat amical Corectura.ro”

  1. Si eu tot la panou m-am gandit :))
    Uf, e clar, n-avem ochi de corectura, noi citim ce are mintea chef sa vada si nu ce vad ochii 😀

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

