Fără cuvinte adevărate, doar interjecţii şi onomatopee. Oau!

Tablouaş de la care nu mi-am putut dezlipi privirea. M-a binedispus.

Tablouaş de la care nu mi-am putut dezlipi privirea. M-a binedispus.

Minunare sonoră, dar mută, fiindcă aşa se cuvine azi.

 

10 comentarii to “Fără cuvinte adevărate, doar interjecţii şi onomatopee. Oau!”

  1. Este un tablou in stilul lui Marc Chagall, putin copilaresc, dar foarte original si cu o paleta bogata de culori….Happy WW!

    Apreciază

    • Îmi place copilărescul din el, veselia aproape. Mai ales că, iar fotografia nu o arată, din loc în loc strălucesc bucăţi de sticlă, care reflectă colorat lumina.

      Apreciază

  2. Adevarat! Si eu am facut OAU! Nuante si forme care aduc bucurie privitorului…
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

  3. Aduce cu stilul naiv, foarte frumos intr-adevar!

    Apreciază

  4. O adevarata incantare !
    O zi superba, plina de bucurii si zambete!

    Apreciază

  5. Să ai o noapte liniştită.

    Apreciază

Lasă un răspuns

