Dan Necşa, un campion al maratonului de la Luxemburg

Dan Necşa încercând cu dinţii medalia cuvenită aceluia care a trecut linia de sosire a unui maraton adevărat.

Dan Necşa încercând cu dinţii medalia cuvenită aceluia care a trecut linia de sosire a unui maraton adevărat.

Bunul meu prieten Daniel Necsa a dat gata un maraton. Un fleac alergat în cinci ore, scris în cincizeci de minute şi citit în cinci.

Dan povesteşte despre condiţiile în care a început această cursă (blogul special creat pentru a urmări pas cu pas pregătirea e aproape o carte despre ambiţie, scrisă bine; recomand!). „Nu sunt un campion, dar îmi place să alerg. Îmi doresc să alerg la maratonul din 8 iunie, de la Luxemburg„, scria Dan în data de 19 februarie, atunci când i-a venit ideea acestei aventuri. Mânat fiind de ceea ce se află în motto-ul blogului („Lui R., care a câştigat deja două curse de maraton„).

M-am pregătit alături de el citind paginile blogului, timp ce cinci luni, am alergat împreună cu el citind descrierea cursei şi m-am bucurat lăcrimând citind scurtul schimb de replici dintre el şi R., din comentariile de la finalul ultimului articol.

Sunt mândru şi impresionat şi sigur că veţi fi la fel şi-l veţi umple de like-uri, share-uri şi felicitări. Pentru că merită.

Vă invit aşadar, prieteni, să descoperiţi o poveste simplă. Începând de AICI, trecând pe aici şi încheind aici, în aşteptarea cărţii şi, de ce nu, a filmului. Până una alta, răsfoiţi-i şi pagina de Facebook.

P.S. Nu ştiam ce zace în Dan pe vremea când l-am luat cu mine în prima lui tură prin Retezat (a fost o tură memorabilă), dar bănuiam ceva. Regret doar că n-a putut să vină cu noi în tura din Munţii Olimp.

Lasă un răspuns

