Falset şi la Sarah Brightman…

Unde dai şi unde crapă: un prieten de pe Facebook, care a intrat în dezbaterea despre falsetul Angelei Gheorghiu, atrage atenţia că există falseturi şi la case mai celebre – ceea ce nu e o scuză, ci un fel de explicaţie. Vasile ne-a arătat fragmentul din videoclipul de mai sus, în care celebra Sarah Brightman, care are probabil cea mai bună interpretare alături de Andrea Bocelli a piesei Time To Say Goodbye, aruncă în aer câteva note false atunci când cântă aceeaşi melodie împreună cu o începătoare (chiar la începutul intervenţiei vedetei).

Deci, se poate…

Precizez: nu sunt un vânător de falseturi, nici măcar n-am o ureche muzicală cu care să mă laud, dar îmi place Frumosul şi am defectul de a spune că Împăratul e gol, atunci când e gol şi eu îmi dau seama (sau sunt tras de mânecă). Iar atunci când Împăratul îşi pune pe el o haină, am puterea să recunosc că îi şade bine, dacă îi şade.

P.S. Deşi prefer rochiile neîmbrăcate.

2 Trackbacks to “Falset şi la Sarah Brightman…”

Lasă un răspuns

